Inditex skupia osiem marek, które działają w ponad 6700 sklepach, zlokalizowanych w najlepszych punktach handlowych w 88 krajach świata. We wrocławskim centrum handlowym działają Bershka, Pull&Bear, Oysho, Zara oraz Stradivarius. Dzięki znakomitej współpracy oraz bardzo dobrym wynikom, grupa Inditex zdecydowała się na powiększenie salonu Zara i relokację Oysho do większego lokalu, a także na wprowadzenie swoich dwóch kolejnych marek – Zara Home oraz Massimo Dutti. Łączna powierzchnia najmu (GLA) wszystkich salonów grupy Inditex wyniesie ponad 4,1 tys. m kw.
Massimo Dutti to marka oferująca odzież, obuwie oraz dodatki. Cieszy się trzydziestoletnią obecnością na pięciu kontynentach. W Magnolia Park sklep będzie dysponował powierzchnią 640 m kw.
Z kolei Zara Home oferuje akcesoria do wyposażenia wnętrz. Klienci znajdą tutaj dodatki do dekoracji m.in. kuchni i jadalni, sypialni czy łazienki. Oferta skierowana jest do osób ceniących styl, piękno, wysoką jakość i oryginalność. Nowy salon tej marki we Wrocławiu będzie liczył 450 m kw. Co więcej, zgodnie z podpisanymi umowami swoje powierzchnie zwiększą inne marki Inditexu - sklepy Zara i Oysho. Dla klientów oznacza to szerszy wybór produktów oraz wygodniejsze zakupy.
Tagi: