II Kongres Wyposażenia Wnętrz: Trendy 2011

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-11-26 | 12:25
Podczas listopadowego Kongresu Wyposażenia Wnętrz branża meblowa i dekoratorska zapoznała się z tendencjami w designie oraz najważniejszymi trendami konsumenckimi, marketingowymi i rynkowymi.
18 listopada w warszawskim Business Centre Club wydawnictwo Promedia (właściciel m.in. takich tytułów, jak „Ambietne” i „Tekstylia w Domu”) zorganizowało II Kongres Wyposażenia Wnętrz – imprezę dla producentów i importerów mebli i artykułów wnętrzarskich, sklepów oraz architektów i dekoratorów wnętrz.
W ramach części wykładowej spotkania można było posłuchać ciekawych wykładów z zakresu marketingu, takich jak: „Wirtualna etnografia jako źródło wiedzy o konsumentach” Agnieszki Burskiej–Wojtkuńskiej, marketing managera z firmy badawczej PBS DGA, „Dlaczego warto i jak prowadzić działania e-mail marketingowe” Łukasza Rzewuskiego, business development managera spółki e-markegingowej SARE oraz „Komunikacja marketingowa w branży wyposażenia wnętrz” Marka Borowińskiego, właściciela agencji doradczej MarekBorwinski.com Consulting.
Ogromne zainteresowanie wzbudziła też prelekcja o trendach na rynku powierzchni handlowych zaprezentowana przez Tomasza Górskiego, negocjatora Cushman&Wakefield Polska oraz przegląd najważniejszych targów wyposażenia wnętrz, które przedstawił Jerzy Osika, właściciel wydawnictwa branżowego Promedia. Tradycyjnie tłumy słuchaczy zgromadził również wykład Marka Borowińskiego, właściciela MarekBorwinski.com Consulting na temat przyszłorocznych trendów w aranżacji wnętrz.
Kongres był też świetną okazją do wymiany opinii na temat branży zarówno w kuluarowych rozmowach jak i podczas panelu dyskusyjnego, w którym wzięli udział Agnieszka Górnicka, prezes agencji badawczej Inquiry, Sylwester Salach, prezes firmy DCB, Ireneusz Jakuszewicz, właściciel firmy Epro, Marek Borowiński, właściciel MarekBorowinski.com Consulting, Jacek Paciuch, dyrektor salonu meblowego Agata Meble w Katowicach., Jerzy Kotwas – dyrektor Sharda Europe.
W przerwach między wykładami można było odwiedzić stoiska partnerów Kongresu Wyposażenia Wnętrz. Wiele osób ciekawych, co będzie działo się na targach w przyszłym roku, podchodziło do stanowisk organizatorów imprez wystawienniczych : Targów Frankfurckich (Heimtextil, Ambiente, Christmasworld, Texprocess), paryskich Maison&Objet i Meuble Paris, International Home&Housewares Show w Chicago, IMM i Living Kitchen w Kolonii, Home Decor w Poznaniu, Idealnego Domu i Wnętrza, Silesia Interior w Sosnowcu, About Design w Gdańsku.
Zainteresowani profesjonalnymi usługami dla biznesu zaglądali na stoisko firmy specjalizującej się w e-mail marketingu SARE, zasięgali informacji na stanowiskach MarekBorowinski Consulting, przedsiębiorstwa certyfikującego Polish Product, a także DCB – firmy specjalizującej się w wykrywaniu fałszywych banknotów i portalu Dekoracja.pl. Produkty dla branży wyposażenia wnętrz można było obejrzeć na ekspozycjach marek pościeli Uniontex i Morfeo, dystrybutora luksferów i  mozaik Hydrotex oraz firmy Fotele.org.pl. Sponsorami wydarzenia były także firmy Monasti i InsERT – producent zintegrowanego systemu ERP Navireo, który wspiera m.in. zarządzanie sieciami sprzedaży.
Podczas II Kongresu Wyposażenia Wnętrz ogłoszono zwycięzcę polskiego etapu międzynarodowego konkursu na najciekawszy koncept sklepu Global Innovator Award. Został nim salon Agata Meble w Katowicach. Wydawnictwo Promedia jest sponsorem i organizatorem polskiej edycji konkursu , a światowym organizatorem jest stowarzyszenie IHA, które na swój koszt zaprasza polskiego zwycięzcę na finał GIA w Chicago. Dodatkowo agencja MarekBorowinski.com Consulting ufundowała sieci Agata Meble doradztwo z zakresu visual merchandisingu, a portal Dekoracja.pl pakiet promocyjny Top Design.
Oprócz tego, w trakcie kongresu wręczono certyfikaty Polish Product. Otrzymały je producent świec Jutrzenka i sieć sklepów Komfort.
Sponsorami upominków były firmy: DCB, Sharda Group (marki Uniontex i Morfeo), InsERT, Ballantines, Bielenda, Dagmara, Delic-Pol, Edgard, Fabryka Słów, FilmBox, Galaxia Cafe, Gołąb, Grupa Zachodnia, Hegron, Jutrzenka, Irwin Tools, Komozja, Kris Line, Linta, Lotos Parafiny, Mag, Pascal, ProCandle, Prometeo, Teatr Sabat, Stara Mydlarnia, Tenex i Tso Moriri. Nagrodę specjalną w loterii wizytówkowej – platformę Vibro Med do redukcji tkanki tłuszczowej ufundował dystrybutor foteli masujących Fotele.org.pl.
Patronatem medialnym objęły II Kongres Wyposażenia Wnętrz: Tekstylia w Domu, Ambiente, HorecaMagazine.pl,  Świat Elit, Biznes Meble.pl oraz portale meble.pl, designteka.pl,  myFloor.pl, Fashionmedia.pl, GalerieHandlowe.pl, a także Wydawnictwo Faktor.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

II Kongres Wyposażenia Wnętrz: Trendy 2011

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.