II Kongres eHandlu - spotkanie z liderami branży e-commerce

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-02-13 | 13:00
W każdej minucie rejestruje się ok. 70 nowych domen, co 60 sekund powstaje 700 tys. nowych statusów na Facebook, a na Ebay`u dochodzi do ponad 950 transakcji. Czy e-sklepy nadążają za tym tempem?
Szum informacyjny, ilość kanałów dotarcia do klienta, ilość działań wykonywanych jednocześnie – to wszystko przeszkadza w procesie zakupowym. E-sklepy stają więc jednocześnie przed dwoma wyzwaniami. Pierwsze to przedstawienie swojej oferty potencjalnemu klientowi, drugie - zbudowanie u niego lojalności po zakupie. Sprostanie tym wyzwaniom wymaga zastosowania szeregu narzędzi marketingowych. O tym na które z tych narzędzi warto zwrócić uwagę, jakimi kryteriami kierować przy wyborze i jak sprawić, by klient czuł się wyjątkowo powiedzieć mogą tylko praktycy. Spotkać ich i porozmawiać z nimi będzie można na II Kongresie eHandlu, 10 marca w Warszawie, na Stadionie Narodowym.
Pierwszy Kongres eHandlu spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem zarówno Gości, jak i Prelegentów. Jego wartość ocenić mogliśmy po ilości chętnych i pełnych salach na wykładach zaproszonych specjalistów oraz ilości odbytych rozmów kuluarowych. Dobrór Prelegentów do tegorocznej edycji Kongresu warunkowany był tak, by ich wiedza odpowiadała na wszystkie (lub prawie wszystkie) pytania, jakie poruszają w rozmowach właściciele e-sklepów.
Wyznaczanie kierunku
"Najnowsze trendy”- zwrot, który "obciąża” wszystkich, którzy w e-Commerce planują i analizują. Z jednej strony jest pokusa, by w te najnowsze trendy inwestować - automatyzować, wchodzić w mobile, dodawać kanały sprzedaży, z drugiej ryzyko strat hamuje wiele ambicji.
Tomasz Karwatka, dyrektor zarządzający Divante opowie o tym jak nawigować w trendach. Jak się nie zgubić w gąszczu „okazji”, poprawnie dobrać obszar inwestycji i być konsekwentnym. - Największym grzechem polskich sklepów (a pewnie i przedsiębiorców – sam biję się w pierś) jest myślenie zbyt krótkim horyzontem i brak konsekwencji. Od 2008 ogłaszamy, że każdy kolejny rok będzie rokiem mobile, skutkiem czego mobilna rewolucja przejeżdża nam pod nosem. Podobnie rzecz ma się z każdą technologiczną nowinką. By wysforować się na prowadzenie trzeba zobaczyć aplikacje dla obecnych technologii w perspektywie kilku lat a następnie konsekwentnie tam podążać – mówi Tomasz Karwatka.
Wartościowe case study
Organizator Kongresu eHandlu stawia na wiedzę praktyczną. Właśnie dlatego prelegentami tej edycji będą m.in. Jarosław Królewski (HG Intelligence) oraz Wojciech Chochołowicz (Gino Rossi), którzy opowiedzą o pierwszym w Polsce wdrożeniu techonologii BLE (beacon) w segmencie retail
Na II Kongresie eHandlu nie zostaną pominięte też zawsze istotne w praktyce e-Commerce zagadnienia prawa i zarządzania. Zmiany w prawie, jakie nadal sprawiają zarówno kupującym jak i sprzedającym najwięcej problemów omówi Marcin Błaszyk z Kancelaria Leśkiewicz Jarosiński Błaszyk. O metodach na dodanie z zewnątrz mocy do biznesu, pracy z korporacjami, budowaniu partnerstw, globalizacji, budowaniu kapitału i szukaniu inspiracji z zewnątrz opowie Grzegorz Albreht – niezależny doradca i mentor.
Kongres eHandlu tym różni się od innych imprez tego typu, że odpowiada na bieżące pytania branży e-commerce. Prelegenci kongresu to praktycy. Zdają sobie sprawę z czym na co dzień borykają się poszczególne działy e-sklepów. Dzielą się swoją wiedzą, bo są zdania, że nie można myśleć w kategoriach "albo - albo”. Trzeba godzić doskonałą obsługę klienta z jakością produktu, umiejętnym marketingiem, korzystaniem z najnowszych trendów a do tego realną oceną możliwości na rynku. Wszystkich tych, których interesuje praktyczna wiedza o e-Commerce nie może zabraknąć na Stadionie Narodowym w Warszawie 10 marca!
II Kongres eHandlu
10 marca 2015 r.
Stadion Narodowy, Warszawa

Więcej informacji, pełna agenda oraz możliwość rezerwacji biletów na stronie - http://kongres-ehandlu.pl
Patronem medialnym wydarzenia jest m.in. portal Galeriehadlowe.pl
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-05-18 do 2015-05-31

II Kongres eHandlu - spotkanie z liderami branży e-commerce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.