W lutym firma Hugo Boss otworzyła dwa nowe sklepy w Polsce – w Poznaniu i Katowicach. Są to pierwsze salony w tych regionach. Projekty wnętrz zostały zaaranżowane zgodnie z najnowszą koncepcją, którą wprowadzono w wybranych salonach Boss, w największych miastach na świecie.
15 lutego został otwarty pierwszy salon Hugo Boss w Poznaniu, w centrum handlowym przy ulicy Półwiejskiej. Lokal o powierzchni 420 m kw. zasilił ofertę obiektu o kolejną markę premium.
Tydzień później, 24 lutego marka pojawiła się w katowickiej Silesia City Center zajmując lokal o powierzchni 320 m kw.
Czarny, stalowy ruszt, na którym został umieszczony system oświetlenia Led oraz unikatowe panele ścienne z ekskluzywnych materiałów są intrygującymi i charakterystycznymi elementami nowego konceptu salonu. Całość odzwierciedla konsekwentna filozofie designu Hugo Boss: nowoczesność i wyrafinowanie. Skontrastowane z barwionym na brązowo szkłem, czarne profilowania oraz lustra i powierzchnie o wysokim połysku są symbolem czystości i geometrycznej estetyki.
Prawdziwie wizjonerskim elementem jest „objet de lumière”, czyli współczesna interpretacja wielkiego z żyrandola, który łączy formę i funkcje . Oświetlenie pozwala na dynamiczne połączenie różnych części salonu. Siła i przejrzystość nowego wnętrza tworzą idealne miejsce do prezentacji kluczowej marki Boss, jednocześnie zapewniając niepowtarzalne zakupowe doświadczenie.
Tagi: