Hot Oil zmienił wizerunek

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-06-15 | 16:00
Niekonwencjonalne logo, odmienione witryny sklepowe i zdefiniowana na nowo ścisła grupa docelowa. Hot Oil, polska marka odzieży w stylu young casual, podobnie jak młodzi ludzie, którym jest dedykowana, zaskakuje i przyjmuje lekko niepokorny wizerunek.
Hot Oil łączy modę z młodzieżowym luzem i kieruje kolekcje do młodzieży dynamicznej, wymagającej, ceniącej wygodę, otwartej na szybkie zmiany i odrobinę szaleństwa w stylu. Nowa identyfikacja marki związana jest z rozwojem emocjonalnym grupy docelowej – młodych ludzi w wieku 7-14 lat.
Wprowadzone rozwiązanie opiera się na zmiennym i plastycznym elemencie w logo – emotikonie, który będzie nośnikiem emocji dopasowywanym w zależności od nastroju komunikacji.
- Tego typu podejście do identyfikacji jest nowatorskie i rzadko stosowane. Wśród wzorców, które analizowaliśmy jest m.in. logo „Google”, które przyjmuje różne postaci i formy przy różnych okazjach, świętach, rocznicach. W naszej branży w Polsce, a być może na świecie, jest to unikalne i pionierskie rozwiązanie. Wraz ze zmianą logo w sklepach sieci Hot Oil pojawiły się również nowe przestrzenne witryny – mówi Magdalena Staszczyk, Brand Manager Wójcik Fashion, właściciela Hot Oil.
Emotikony, zwane także „smiley’s”, są chętnie i często stosowane wszędzie tam, gdzie młodzi ludzie komunikują się ze sobą: na forach dyskusyjnych, blogach, stronach internetowych, w programach służących do komunikacji tekstowej, podczas wysyłania wiadomości sms i w mailach. Są znane i lubiane zarówno przez dorosłych, młodzież jak i dzieci. Zastosowanie takiego znaku daje ogromne możliwości ekspresji w estetycznej i modnej formie.
Hot Oil’owa „buźka” będzie się zmieniać w zależności od okazji (inna np. na Dzień Dziecka, Walentynki, Euro 2012, święta itd.). Pozwoli to na tworzenie atrakcyjnych i „przyciągających” witryn z możliwością częstych zmian dostosowanych do emocjonalnego wyrazu danej komunikacji, promocji czy kolekcji.
W ramach odświeżania marki Hot Oil uruchomiono również nową stronę internetową.
Marka odzieży Hot Oil, należąca od 2009 roku do Wójcik Fashion, lidera na rynku ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, reprezentuje styl young casual.
Zobacz salony Hot Oil w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Hot Oil
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-06-04 do 2011-06-04

Zobacz także

Hot Oil zmienił wizerunek

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.