Do grona najemców Manufaktury dołączyła marka Homla. To pierwszy w Łodzi salon tej młodej marki z branży wyposażenia wnętrz.
Salon Homla mieści się na piętrze galerii handlowej Manufaktury, ma powierzchnię 156,88 mkw.
Homla znakomicie uzupełnia ofertę Manufaktury w branży designu i wyposażenia wnętrz. Salon znajduje się w sąsiedztwie innych marek dla domu i choć działa dopiero od kilku dni, już spotkał się z ciepłym przyjęciem naszych gości
– zapewnia Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.
Narodziny marki sięgają aż do krajów nordyckich, dokładnie do norweskiego regionu Sør-Trøndelag, gdzie swoje początki ma urokliwa rzeka Homla. To ten region zainspirował twórców Homla do stworzenia marki, która łączy w sobie zachodnie trendy wyposażenia wnętrz, ze skandynawskim minimalizmem, bielą, szarością, naturalnym drewnem.
Wierzymy w ideę slow home, piękno codziennych chwil oraz wspólnych momentów w domowym zaciszu. Produkty Homla cechuje zarówno nowoczesny styl, jak i uniwersalne wzornictwo
- tłumaczy Katarzyna Splitt, starszy specjalista ds. marketingu Homla.
Przestronny sklep utrzymany jest w jasnych barwach, typowych dla skandynawskich inspiracji marki.
Projekt naszych salonów powierzyliśmy młodej, niezwykle uzdolnionej projektantce, która połączyła skandynawski minimalizm z polskim ciepłem
– dodaje Katarzyna Splitt.
Salon Homla w Manufakturze jest czwartym sklepem firmowym w Polsce. Docelowo marka planuje 100 punktów w czołowych polskich obiektach handlowych.