„Jakość Obsługi” to wyjątkowe godło pośród polskich nagród konsumenckich – przyznawane jest wyłącznie na podstawie głosów klientów, publikujących swe opinie na stronie www.jakoscobslugi.pl. W edycji 2011 udział wzięło ponad 3 mln osób. Na podstawie tych głosów organizator badania wyłonił grupę 100 najlepszych firm w Polsce.
W finałowym gronie już po raz trzeci znalazła się sieć salonów wnętrzarskich home&you (należąca do LPP TEX SA). Głosujący docenili przede wszystkim bardzo przyjazne podejście marki do konsumentów oraz fachowość i wysoką kulturę osobistą obsługi. Klientom do gustu przypadła także estetyka salonów. Jak przyznają przedstawiciele home&you, tytuł „Jakość Roku 2011” ma dla nich szczególne znaczenie, gdyż jest efektem starań wszystkich pracowników. Jednocześnie jest też zachętą do dalszej pracy nad jeszcze lepszym standardem obsługi klienta.
Zobacz salony home&you w centrach handlowych
Zobacz kolekcje home&you
Tagi: