Home&you i à Tab coraz mocniejsze

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-08-17 | 15:12
Spółka BBK SA, właściciel sieci home&you oraz debiutującego w maju br. konceptu à Tab, nie zwalnia tempa i zapowiada intensywny rozwój sieci do końca tego roku. W planach są już kolejne sklepy stacjonarne oraz działania mające na celu wzmocnienie sprzedaży online obu marek.
Pierwszy salon home&you powstał w maju 2006 roku, a zaledwie po czterech latach funkcjonowania na rynku, marka stała się jedną z największych pod względem ilości punktów handlowych, siecią sklepów oferujących artykuły wyposażenia wnętrz w Polsce. Dziś dysponuje już liczbą ponad 100 punktów sprzedaży, a w planach są kolejne. - W tym roku na pewno planujemy otwarcie czterech nowych lokalizacji – w Bydgoszczy, Łodzi, Świnoujściu i Katowicach - informuje Alicja Świniańska, dyrektor sprzedaży BBK SA.  
Dynamiczna ekspansja home&you nie pochłonęła jednak wszystkich sił spółki BBK SA, która zdecydowała się na debiut nowego konceptu w branży wyposażenia wnętrz. Marka à Tab, bo to właśnie o niej mowa, miała swoją premierę w maju br. - Sieć à Tab skierowana jest do osób, które urządzają swoje nowe mieszkanie lub uzupełniają wyposażenie, ale jednocześnie są pasjonatami gotowania, śledzą kulinarne trendy, organizują spotkania ze znajomymi „przy kuchennym stole” i czerpią radość z kulinarnych eksperymentów. Grupy docelowe obu marek są różne, dlatego nie mieliśmy obaw wprowadzając à Tab na rynek – to idealny czas dla tego segmentu rynku wyposażenia wnętrz - argumentuje Alicja Świniańska. Jak zapowiada dyrektor sprzedaży BBK SA. rozwój nowej marki będzie intensywny. Do końca roku powstanie ok. 15 nowych salonów, m.in. we Wrocławiu, Krakowie, Warszawie czy Gdańsku.
Równocześnie z procesem uruchamiania kolejnych punktów sprzedaży, spółka zamierza również prowadzić działania mające na celu wzmocnienie internetowego kanału sprzedaży obu marek. - Jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży naszych produktów w sklepach online. Nasze plany w dużej mierze wiążemy właśnie z segmentem e-commerce, ponieważ obserwujemy, że zakupy online w Polsce angażują coraz większą grupę klientów - mówi Alicja Świniańska.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-12-05 do 2015-12-05

Home&you i à Tab coraz mocniejsze

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.