W Gazecie Ostrowskiej czytamy, że "spotkanie z lokalnymi handlowcami to część szeroko zakrojonego planu współpracy z lokalnym środowiskiem handlowym. Z jednej strony bowiem galeria to naturalny rywal gospodarczy dla setek drobnych biznesów w Ostrowie i okolicy, ale z drugiej nie brakuje ostrowskich handlowców, którzy skorzystają z oferty wynajmu sklepów w przyszłej galerii.
Przedstawiciele galerii są na etapie poszukiwań potencjalnych najemców. Z kolei handlowcy chcieli dowiedzieć się, jakie plany maja inwestorzy i jak duża będzie to inwestycja.
Spotkanie poprowadził Bogdan Szombara z firmy inwestorskiej Budrem. Po nim - czytamy w gazecie - reprezentant zajmującej się komercjalizacją firmy Mallson Polska, Maciej Mazur, przekonywał, że galerie handlowe przyniosą rewolucyjne zmiany nie tylko w strukturze handlu, ale i w obyczajowości ostrowian.
– Miejsca handlowe w rynku, dotąd uważane za najlepsze, tak się mają do miejsc w przyszłej Galerii Ostrovia, jak trabant do mercedesa. Dziś znane marki stawiają niemal wyłącznie na galerie handlowe, bo to się po prostu opłaca – przekonywał Mazur.
Miejsc do wynajęcia nie jest wcale tak dużo, bo zostało tylko 10 miejsc do zarezerwowania. Dla inwestora nie jest istotne czy będzie to interes własny czy franczyzowy. Powierzchnia najmu całego jednokondygnacyjnego obiektu to 37 tys. mkw., na których znajdą się hipermarket spożywczy, market "Dom i Ogród" oraz galeria na około 100 sklepów wszystkich branż, punktów usługowych, kawiarni i restauracji oraz duży plac zabaw dla dzieci. Wśród najemców znalazły się takie sieci jak: Reserved, New Yorker, Douglas, Empik, Smyk, C&A i Cubus. Wynajęte jest już ponad 95% powierzchni galerii.
Tagi: