Provalliance Poland Sp. z o.o., właściciel największej sieci prestiżowych salonów fryzjerskich w Polsce, do której należą salony Jean Louis David i Lovely Look, wzmocniła swoją pozycję lidera na polskim rynku wraz z zakupem sieci 12 salonów Haircoif. Transakcja została sfinalizowana w lipcu br.
Grupa Haircoif to jedna z większych europejskich sieci fryzjerskich licząca 92 salony (80 we Francji i 12 w Polsce), zatrudniająca blisko 700 pracowników. Salony mieszczą się przede wszystkim w centrach handlowych. Struktura lokalizacji sieci salonów Haircoif dopełnia strukturę salonów Provalliance Group zarówno we Francji, jak i w Polsce, pozwalając na zwiększenie obecności w znaczących miastach i komplementarnych centrach handlowych.
Planowany jest sukcesywny rebranding salonów. Po renowacji salony będą otwierane pod marką Jean Louis David. Przemianę jako pierwsze przejdą salony w warszawskich Złotych Tarasach oraz krakowskiej galerii handlowej zlokalizowanej przy ul. Podgórskiej. Zwiększenie liczby salonów Jean Louis David pozwoli na dynamiczny rozwój brandu oraz na pełne wykorzystanie potencjału najbardziej rozpoznawalnej marki fryzjerskiej w Polsce. Rozwijając się w ramach portfolio grupy Provalliance spółka chce osiągnąć cel 100 salonów w Polsce w roku 2019.
Provalliance jest europejskim liderem oraz światowym numerem dwa w sektorze fryzjerskim z 11 markami (Franck Provost, Jean Louis David, Saint Algue, Fabio Salsa, Maniatis Paris, Niwel, Interlude, Coiff & Co, The Blue Suite, Interview, Colorii). Provalliance Group zatrudnia blisko 20 000 pracowników i obsługuje rocznie 30 milionów klientów w 3000 salonów w ponad 30 krajach.
Tagi: