Za każdy zestaw naklejek na prezenty kupionych podczas kampanii świątecznej, fundacja H&M Conscious przekazała dwukrotność ceny sprzedaży organizacji humanitarnej CARE, która walczy z biedą na świecie, pracując z dziewczynami i kobietami z ubogich środowisk.
Dzięki szczodrości klientów H&M, fundacja CARE przekaże 20 mln koron szwedzkich na program w Etiopii, który pomoże kobietom z ubogich społeczności miejskich zmienić swoja trudną sytuację życiową.
Poprzez tę inicjatywę, CARE wesprze kobiety w rozpoczęciu i rozwinięciu działalności biznesowej, która nie tylko przynosi dochody, ale także wzmacnia ich pozycję i pewność siebie. Projekt pomaga, między innymi przy prowadzonych przez kobiety przedsięwzięciach związanych z opieką nad dziećmi, służbą zdrowia i żywieniem. Przedsięwzięcia te pozwolą kolejnym kobietom na rozpoczęcie własnej działalności, którą będą mogły pogodzić z obowiązkami domowymi. Dzięki temu zapoczątkowany zostanie cały cykl pozytywnych zmian, w którym kobiety będą pomagać kolejnym kobietom. Wzmocniona pozycja kobiet ma niezwykle korzystny wpływ na wzrost dobrobytu, zdrowia i zadowolenia w społeczeństwie, stwarzając szansę na lepszą przyszłość dla kolejnych pokoleń.
Tagi: