H&M ogłosiło przedłużenie współpracy z ikoną sportu i stylu, Davidem Beckhamem. Wiosną tego roku ukaże się kolekcja „Modern Essentials selected by David Beckham”. Będzie ona kontynuacją dotychczasowej współpracy Beckhama z marką H&M, która zaowocowała stworzeniem linii "David Beckham Bodywear". Znany na całym świecie styl Davida Beckhama stanie się dostępny dla każdego mężczyzny.
Kolekcję "Modern Essentials selected by David Beckham” będzie promowała kampania stworzona przez znanego reżysera Marca Forstera. Piłkarz zaprojektuje również wiosenną linię bielizny dla H&M. Obie będą miały swoją światową premierę 5 marca w sklepach stacjonarnych H&M i sklepie online.
-
Z ogromną radością kontynuuję i rozszerzam swoją współpracę z H&M. Wybrałem moje ulubione elementy z wiosennej kolekcji "Modern Essentials". Każdy z nich jest elementem nowej klasyki, który odświeży wiosenną garderobę każdego mężczyzny i doda świetnego stylu. Marc Forester jest moim ulubionym reżyserem. Nie mogę się doczekać nowej kampanii H&M – mówi David Beckham.
-
Większość z nas doskonale zna wrodzone wyczucie stylu Davida, jednak to jego wrażliwe na filmową historię oko zaskoczyło mnie podczas kręcenia spotu tej kampanii. On nie sprawia, że kolekcja H&M wygląda dobrze – on sprawia, że prezentuje się ona świetnie! – mówi Marc Forster, reżyser filmów takich jak „Czekając na wyrok”, „Marzyciel”, „Przypadek Harolda Cricka”, „Chłopiec z latawcem”, „Quantum of Solace” i „World War Z”.
Kolekcję "Modern Essentials selected by David Beckham” tworzą kluczowe dla wiosennych kolekcji elementy, które wzbogacą męską klasykę o świeże materiały, kolory i kroje na wiosnę 2015. Najważniejsze jej elementy to lniana kurtka, przecierana kurtka jeansowa, płaszcz, lniana marynarka, koszulka polo i biała koszula popelinowa.
David Beckham zaprezentuje również nową wiosenna kolekcję "Bodywear", zawierającą świetne piżamy, Henleys, koszulki z rękawem 3/4, bluzy i kamizelki z jerseyu. Kolekcję tworzą odcienie granatu, melanż szarości ze złamaną bielą i elementami pomarańczowo-czerwonymi. Paski pojawiają się jako elementy wykończenia, lub zdobią cale tkaniny łącząc nowości z klasyką. Linię promuje nowa kampania prasowa, w której David Beckham prezentuje wybrane looki z kolekcji "David Beckham Bodywear", dostępnej wyłącznie w H&M.
Tagi: