Grycan – Lody od pokoleń, wiosną 2016 roku wprowadza do sprzedaży linię lodów impulsowych w kubeczkach z łyżeczką. Rozszerzając swoją ofertę o lody impulsowe marka wchodzi w segment, który stanowi 61% całego rynku lodów.
Lody impulsowe marki Grycan w kubeczkach 125 ml z dołączoną łyżeczką będą dostępne w sprzedaży detalicznej od kwietnia 2016 roku. Nową linię stanowią trzy najbardziej lubiane przez Polaków smaki – waniliowy, truskawkowy i czekoladowy.
-
Cieszymy się, ze z każdym rokiem konsumenci coraz lepiej oceniają nasze lody i markę Grycan, co potwierdzają nasze bardzo dobre wyniki zeszłego roku oraz uzyskanie pozycji lidera rynku lodów familijnych. To zachęciło nas do zrobienia kolejnego kroku w rozwoju marki Grycan – Lody od pokoleń. Dzięki jakości, którą od wielu lat stawiamy na pierwszym miejscu i którą poświadczamy sygnując lody swoim nazwiskiem mamy przekonanie, że lody impulsowe Grycan, podobnie jak inne nasze produkty, zostaną dobrze przyjęte przez konsumentów - mówi Zbigniew Grycan, właściciel marki Grycan – Lody od pokoleń.
Dzięki znajomości potrzeb konsumentów oraz skutecznej strategii budowania swojego portfolio w 2015 roku wartościowe udziały rynkowe marki Grycan – Lody od pokoleń wyniosły 15,4%. Produkowane przez Elżbietę i Zbigniewa Grycanów lody dostępne są we wszystkich formatach sklepów rynku detalicznego - od wielkopowierzchniowych, przez dyskonty, aż po sklepy osiedlowe. Według badań AC Nielsen - w hipermarketach oraz supermarketach - marka Grycan - Lody od pokoleń zajmuje pozycję lidera pod względem wartościowych udziałów rynkowych w kategorii lodów familijnych.
W historii marki Grycan – Lody od pokoleń powstało już 100 smaków lodów. Obecnie w ofercie ciągłej i sezonowej znajduje się ich ponad 60.
Tagi: