Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w listopadzie 2015 roku przez Vistula Group S.A. wyniosły około 41,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2014 roku o ok. 22,2%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w
okresie styczeń – listopad 2015 roku wyniosła około 435,5 mln zł i była
wyższa o ok. 17,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku
ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w listopadzie 2015 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 24,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2014 roku o ok. 28,5%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – listopad 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 242,4 mln zł i była wyższa o ok. 21,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b) przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 13,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2014 roku o ok. 16,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – listopad 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 154,3 mln zł i była wyższa o ok. 13,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Tagi: