Do 67 mln zł, czyli o 12% wzrosły w grudniu obroty Grupy Redan, w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Przychody Grupy handlującej odzieżą w sieci modowej Top Secret oraz dyskontowej TXM textilmarket zwiększyły się o 11% do 555 mln zł w 2015 roku.
-
W grudniu, pomimo wyjątkowo ciepłej aury ograniczającej popyt na zimową ofertę, uzyskaliśmy poprawę sprzedaży zarówno w segmencie modowym i dyskontowym. To pokazuje, że obie sieci handlowe są dobrze rozpoznawalne, mają silną pozycję na rynku i potrafią radzić sobie także w mniej korzystnych warunkach. Liczymy, że przy bardziej sprzyjającej pogodzie będziemy osiągali znacznie większe dynamiki sprzedaży - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A.
Grupa Redan w grudniu 2015 r. osiągnęła łącznie 67 mln zł przychodów, czyli o 12% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. W efekcie w skali całego 2015 roku obroty wyniosły 555 mln zł i były wyższe o 11% w stosunku do roku ubiegłego. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec grudnia wyniosła 121 tys. m kw., co oznacza wzrost o 12% w odniesieniu do grudnia 2014 roku.
Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w grudniu uzyskała 40 mln zł obrotów, czyli o 13% więcej niż w zeszłym roku. Od stycznia do grudnia 2015 roku przychody TXM textilmarket poprawiły się o 14% wyniosły 315 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego roku liczyła 356 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,7 tys. m kw. i była o 19% większa niż na koniec grudnia 2014 roku.
Z kolei sprzedaż prowadzona w ramach krajowej sieci modowej w grudniu wyniosła 26 mln zł i była wyższa o 12% od uzyskanej w grudniu 2014 r. Przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2 mln zł i zmniejszyły się o 12% w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w grudniu 2015 roku wyniosła 28 mln zł i była wyższa o 10% od osiągniętej w grudniu 2014 r.
W ujęciu narastającym przez 12 miesięcy minionego roku krajowa sprzedaż sektora modowego wyniosła 210 mln zł i była o 16% większa niż rok wcześniej. Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość 30 mln zł i zmniejszyły się o 31% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan od stycznia do grudnia 2015 roku wyniosła 240 mln zł i była wyższa o 7% od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec grudnia 2015 roku miały łączną powierzchnię 36 tys. m kw., czyli o 8% więcej niż w grudniu 2014 roku, a na rynkach zagranicznych 6,3 tys. m kw., czyli o 24% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,3 tys. m kw. i była o 1% wyższa niż w grudniu 2014 roku.
Tagi: