O 25% do 19 mln zł zwiększyła się w listopadzie krajowa sprzedaż segmentu modowego w porównaniu z tym samym miesiącem poprzedniego roku. Sieć dyskontowa TXM textilmarket także osiągnęła bardzo dobry wzrost obrotów. W efekcie Grupa Redan w minionym miesiącu w ujęciu r./r. uzyskała 17% zwiększenie przychodów do 49 mln zł.
-
Listopadowy wzrost obrotów w części modowej w Polsce jest konsekwencją, z jednej strony, przeprowadzonej jesienią kampanii promocyjnej marki Top Secret, a z drugiej - skutecznych działań promocyjnych w listopadzie. Jesteśmy także zadowoleni ze sprzedaży zrealizowanej przez sieć dyskontową TXM textilmarket, która systematycznie zwiększa obroty - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.
Grupa Redan w listopadzie 2015 r. osiągnęła łącznie 49 mln zł przychodów, czyli o 17% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco przez jedenaście miesięcy tego roku obroty wyniosły 487 mln zł i były wyższe o 11% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec listopada wyniosła 119,6 tys. m kw., co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do listopada 2014 r.
Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w listopadzie br. uzyskała 27 mln zł obrotów, czyli o 15% więcej niż w zeszłym roku. Od stycznia do listopada br. przychody TXM textilmarket w ujęciu r./r. poprawiły się o 14% i wyniosły 275 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 350 sklepów własnych o łącznej powierzchni 76,7 tys. m kw. i była o 16% większa niż na koniec listopada 2014 r.
Z kolei sprzedaż prowadzona w ramach krajowej sieci modowej w listopadzie br. wyniosła 19 mln zł i była wyższa o 25% od uzyskanej w listopadzie 2014 r. Przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 9% w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w listopadzie 2015 r. wyniosła 22 mln zł i była wyższa o 19% od osiągniętej w listopadzie 2014 r.
W ujęciu narastającym od początku roku krajowa sprzedaż sektora modowego wyniosła 184 mln zł i była o 17% większa niż rok wcześniej. Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 28 mln zł i zmniejszyły się o 33% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan od stycznia do listopada 2015 r. wyniosła 212 mln zł i była wyższa o 6% od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec listopada 2015 r. miały łączną powierzchnię 36,0 tys. m2, czyli o 10% więcej niż w listopadzie 2014 r., a na rynkach zagranicznych 6,9 tys. m kw., czyli o 19% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,9 tys. m kw. i była o 4% wyższa niż w listopadzie 2014 r.
Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TXM textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. W Polsce Grupa Kapitałowa zatrudnia dwa tysiące osób. Sprzedaż prowadzona jest w sieci blisko 700 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash oraz dyskontowe sklepy TXM textilmarket. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka aktywnie wspiera Fundację „Happy Kids”.
Tagi: