Grupa Redan w lipcu 2016 r. osiągnęła 47 mln zł przychodów, czyli o 10% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco od stycznia do lipca tego roku obroty wyniosły łącznie 329 mln zł i były wyższe o 11% w ujęciu r/r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec lipca wyniosła 128 tys. m kw., co oznacza wzrost o 14% w odniesieniu do lipca 2015 r.
-
Grupa systematycznie osiąga wzrost skali działania. Poprawa obrotów w lipcu br. została uzyskana głównie dzięki sieci dyskontowej TXM, która regularnie w każdym miesiącu wykazuje dwucyfrową dynamikę sprzedaży w ujęciu procentowym. W minionym miesiącu także sieć modowa osiągnęła wzrost przychodów. W przypadku obu segmentów głównym motorem wzrostu obrotów jest zwiększanie powierzchni handlowej - powiedział Bogusz Kruszyński, prezes Zarządu spółki Redan.
Sieć dyskontów odzieżowych TXM w lipcu br. uzyskała 28 mln zł obrotów, czyli o 16% więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Narastająco przez pierwszych siedem miesięcy br. przychody TXM w ujęciu r/r poprawiły się o 19% i wyniosły 196 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 372 sklepów własnych o łącznej powierzchni 85,8 tys. m kw. i była o 22% większa niż na koniec lipca 2015 r.
W segmencie modowym lipcowa sprzedaż towarów sięgnęła 18 mln zł i była wyższa o 3% niż w lipcu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym obroty od początku roku wyniosły 133 mln zł i były o 1% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec lipca 2016 r. miały łączną powierzchnię 42,2 tys. m kw, czyli o 2% więcej niż w lipcu 2015 r.
Spółka Redan jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TXM textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach grupy kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży.
Tagi: