W IV kwartale 2015 roku Grupa Kapitałowa Monnari Trade S.A. kontynuowała wzrostowy trend sprzedaży w stosunku do lat ubiegłych. W tym okresie, Grupa odnotowała zwiększenie przychodów ze sprzedaży towarów do poziomu 74,2 mln zł, co stanowi wzrost o 22,64 % w stosunku do osiągniętych 60,5 mln zł w 2014 roku. W całym ubiegłym roku Grupa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów w wysokości 209,9 mln zł, co stanowi wzrost o 21,96 % w porównaniu do roku 2014, w którym przychody zamknęły się kwotą 172,1 mln zł.
Powierzchnia handlowa Grupy Kapitałowej w całym roku 2015 wzrosła o 6 tys. m kw., gdzie w 2014 roku było to 21,2 tys. m kw. Na dzień 31 grudnia 2015 roku Grupa Monnari posiadała 149 salonów, a na koniec 2014 roku - 129 sklepów. Najwięcej otwarć miało miejsce w IV kwartale ubiegłego roku - w sieci pojawiło się 13 nowych salonów, o powierzchni ponad 3,6 tys. m kw. a 3 salony zostały powiększone łącznie o ok. 0,4 tys. m kw.
W kolejnych okresach Zarząd Spółki planuje kontynuować realizowaną strategie rozwoju w oparciu o markę Monnari, skierowaną do kobiet +30 ceniących sobie elegancję połączoną z modowym smakiem, której kolekcje są sprzedawane na terenie Polski w salonach zlokalizowanych w centrach handlowych. Poza tym, Spółka będzie rozwijać sprzedaż poprzez nowoczesne internetowe formy dotarcia do klienta. Podobnie jak w roku ubiegłym, planowane jest zwiększenie powierzchni handlowej o co najmniej 3-4 tys. m kw., poprzez otwarcia nowych salonów oraz powiększanie powierzchni dotychczasowych punktów sprzedaży.
Tagi: