Grupa Media-Saturn przejmuje międzynarodowego operatora w handlu internetowym redcoon

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-03-31 | 13:31
Grupa Media-Saturn, będąca liderem sprzedaży elektroniki użytkowej w Europie, przejęła wiodącego międzynarodowego operatora internetowego w branży elektroniki użytkowej. Dziś została podpisana stosowna umowa.
Dzięki przejęciu firmy redcoon Grupa Media-Saturn rozbudowuje swoją strategię On-line. Obok rozwoju koncepcji dystrybucji wielokanałowej do Media Markt i Saturna dołącza profesjonalista w zakresie handlu internetowego. Ta dwukierunkowa strategia (rozwój dystrybucji wielokanałowej oraz przejęcie pierwszoligowego gracza w zakresie handlu internetowego) pozwoli rozciągnąć pozycję europejskiego lidera w handlu stacjonarnym także na ten gwałtownie rosnący segment rynku, jakim jest Internet.
Przejęcie będzie możliwe po zatwierdzeniu transakcji przez urząd antymonopolowy. Kwota, na jaką opiewa transakcja nie została ujawniona. Horst Norberg, prezes Zarządu Media-Saturn-Holding GmbH uważa, że red-coon wpasowuje się idealnie w portfel przedsiębiorstw zarządzanych przez Media-Saturn. - Przejęcie umożliwi nam wstęp do grona profesjonalistów rynku internetowego w Niemczech i w dziewięciu innych krajach europejskich. Pozyskana firma jest dojrzałym i sprawdzonym sprzedawcą internetowym i w przyszłości uzupełni aktywność marek Media Markt i Saturn w sieci jako samodzielny podmiot. Redcoon staje się istotnym składnikiem strategii naszej obecności w Internecie. Witamy zespół redcoon’a i cieszymy się na wspólne przedsięwzięcia.
Dystrybucja wielokanałowa ułatwi klientom sieci Media Markt i Saturn dostęp do oferty, pozwoli także na poszerzenie i uzupełnienie oferty handlu stacjonarnego o sprzedaż internetową.
 
Redcoon pozostanie wyłącznie dystrybutorem internetowym i będzie funkcjonował jako samodzielne przedsiębiorstwo w ramach Grupy Media –Saturn. Redcoon będzie nadal kierowany przez swojego założyciela, Reinera Henkel i będzie stanowił konkurencję dla firm siostrzanych Media Markt i Saturn. - Redcoon ze swoją strategią rynkową został bardzo dobrze przyjęty przez klientów. W zakresie strategii zarządzania i strategii cenowej nic się dla klientów nie zmieni- mówi dr Rolf Hagemann, wiceprezes Zarządu Media-Saturn-Holding GmbH, odpowiedzialny za Przejęcia&Akwizycję.
Zobacz więcej sklepów Media Markt
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-03-25 do 2011-03-27

Zobacz także

Grupa Media-Saturn przejmuje międzynarodowego operatora w handlu internetowym redcoon

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.