GMDK specjalizuje się w realizacji akcji eventowych tj. eventy kreatywne, eventy prosprzedażowe, a od roku 2008 również eventy edukacyjne. Agencja marketingowa specjalizuje się również w wykorzystaniu możliwości kiosków multimedialnych, projektując oprogramowanie dające szerokie możliwości aktywizacji sprzedaży oraz rozrywki.
Wieloletnie doświadczenie i dopracowane rzemiosło
Słyszałeś już o Nas? Nawet jeśli nie kojarzysz nazwy, musiałeś widzieć Nasze realizacje. Byliśmy przy narodzinach większości trendów eventowych w centrach handlowych. Pierwsi zorganizowaliśmy targi ślubne, wystawę dinozaurów czy akcję z kioskami multimedialnymi. Spędziliśmy tysiące godzin w zamkniętych galeriach. Pokonaliśmy setki tysięcy kilometrów. Zwiedziliśmy zaplecza większości obiektów w Polsce. Stadion Narodowy znamy jak własną kieszeń. Dyskretnie oswajamy dowódców ochrony. Rozkochujemy w sobie działy techniczne. Najemców porywamy do tańca. Naszych Klientów wspieramy wieloletnim doświadczeniem i dopracowanym rzemiosłem.
Wyobraź to sobie. Wstaje kolejny dzień. Część z nas zjechała do biura. Agnieszka szlifuje kolejny KV dla stałego Klienta. Justyna wyceniła dostawę diamentowego nosorożca. Joanna delektuje się sojowym latte czekając, aż pierwszy klient zarejestruje paragon w startującym dzisiaj konkursie. Błażej po całonocnej walce, wbija właśnie flagę na dachu Sky Tower. Wtedy dostajemy od Ciebie brief. Poważna sprawa. Wymagająca realizacja. Serio dajesz Nam tylko 5 dni? Piszemy się na to! Przecież to ponad 7200 minut na owocną burzę mózgów.
Poza brakiem pokory mamy własne pomysły na wszystko co do tej pory zostało wynalezione. Część z Nas zaczynała w 2004 roku. Dawno to było! Zuckerberg dopiero testował Facebook’a. Heyah straszyła Polaków czerwona łapą. Pamiętasz te czasy?
Pierwsze szlify zdobywaliśmy dmuchając kwadryliony balonów i naciągając banery. Stawialiśmy oklejone hipsem sceny, gdy jeszcze NIKT takich nie robił. Wszystko się zmieniło. Jednak do dzisiaj twierdzimy, że event upamiętniający Michaela Jackson’a to będzie hit!
Mamy rok 2017. Poziom w branży jest bardzo wyrównany – prawie każdy robił event mikołajkowy z porywającą scenografią. Z billboardów krzyczą akcje frekwencyjne, prosprzedażowe i wizerunkowe. Nasi klienci otrzymują sprawdzone rozwiązania na każdą okazję. Wspólnie wypracowaliśmy hity frekwencyjne i rekordy sprzedażowe. Współpracując z Nami otrzymujesz nie tylko pomysł, ale i gwarancję pełnego zaangażowania i komfort spokojnej głowy.
Zwiększenie footfall’u?
Mamy licencję na meet&greet najmocniejszej serii animacji w historii wszechświata - EPOKA LODOWCOWA.
Prosprzedaż?
W 2012 roku postawiliśmy skomplikowany system informatyczny dla galerii handlowej. LTE jeszcze nie było. Powiesiliśmy 600 m kabla sieciowego w jedną noc. 12 routerów podawało sygnał do urządzeń końcowych. Programiści, projektanci aplikacji i cały nasz skład na pokładzie. Mówiono Nam, ze to brawura. Wyszło świetnie. Do dziś się z tego śmiejemy.
Nietypowe realizacje?
Proszę bardzo. Widziałeś ten bajerancki zegar odliczający czas do startu The World Games 2017 we Wrocławiu? To była ekspresowa produkcja, 14 dni od projektu do realizacji.
Znamy naszą robotę.
Kochamy wyzwania i chcemy więcej. Pozdrawiamy naszych wspaniałych klientów. Zostań jednym z Nich. Zespół GMDK i Lemmy Kilmister.