Sprzedaż spółki Simple w styczniu, realizowana wyłącznie w salonach własnych i w salonach franczyzowych, wyniosła 7,5 mln zł i była o 26% wyższa w porównaniu rok do roku. Z kolei przychody ze sprzedaży detalicznej Gino Rossi wyniosły w minionym miesiącu 9,7 mln zł i wzrosły o 6% w porównaniu do stycznia 2014 r. Łączna sprzedaż Grupy Gino Rossi wyniosła w styczniu 20,1 mln zł.
-
Styczniowe wyniki sprzedaży w Gino Rossi i Simple są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Na sprzedaż w segmencie obuwia wpływ miała ciepła pogoda w styczniu, mimo tego zrealizowaliśmy 6% wzrost sprzedaży detalicznej. Na koniec stycznia mieliśmy nieznacznie wyższy stan zapasów w Gino Rossi niż zakładaliśmy, ale ich poziom i struktura są w pełni bezpieczne dla spółki. Wprowadziliśmy już do salonów Gino Rossi i Simple kolekcję wiosna-lato, która spotkała się z bardzo dobrym odbiorem. Jednocześnie, zgodnie z harmonogramem, przeprowadzamy wyprzedaże. Ich skala jest porównywalna do poprzedniego roku. Na rynkach zagranicznych możemy potwierdzić zakończenie procesu zmiany modelu zarządzania siecią sprzedaży na Litwie i Łotwie. Obecnie model franczyzowy w tych krajach polega na współpracy, w której Gino Rossi ma pełną kontrolę nad zapasami, a kasa fiskalna należy do partnera prowadzącego sklepy – mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi S.A.
Tagi: