Kończący się rok 2015 był dla Grupy Gastromall rokiem otwarć. Tempo debiutów marki Olimp w nowych lokalizacjach zwiększono do kilku miesięcznie. Tym samym liczba restauracji zwiększyła się do 41, co oznacza wzrost w stosunku do roku ubiegłego o prawie 100%.
Po raz pierwszy lokale Olimp pojawiły się w Stalowej Woli, Tarnowie, Łodzi, Ostrołęce, Toruniu. Powiększono też liczbę restauracji na terenie Krakowa, Warszawy, Katowic i Lublina.
W październiku br. otworzono nowy lokal pod marką Companeros w budynku Orange Office przy ul. Klimeckiego 1 w Krakowie. Zgodnie z planem wzmocniono i rozbudowano system franczyzowy skupiając się na wzbogaceniu oferty wsparcia i szkoleń dla współpracowników.
W nowym roku spółka chce kontynuować wcześniej ustaloną strategię rozwoju – już w pierwszych miesiącach nowego roku pojawią się 4 nowe lokale pod marką Olimp (Kraków i Warszawa).
Grupa Gastromall inwestuje też w rozwój naszego konceptu lodowego – marka Lovit pojawi się w nowym miejscu, w samym centrum odnowionego foodcourtu w galerii handlowej przy ulicy Podgórskiej w Krakowie.
W przyszłym roku marka planuje uruchomić współpracę z małopolskimi szkołami zawodowymi, angażować się w umożliwienie startu zawodowego absolwentom kierunków związanych z gastronomią. W 2016 roku sieć chciałaby inwestować w swoich kucharzy, oferując im system cyklicznych szkoleń mistrzowskich.
W zbliżającym się roku powstaną też następne lokale franczyzowe w całej Polsce. Rośnie liczba multifranczyzbiorców Grupy posiadających więcej niż 2 lokale pod marką Olimp, co najlepiej świadczy o wysokiej stopie zwrotu inwestycji. W przyszłym roku firma otworzy co najmniej 11 nowych lokali pod swoim flagowym brandem.
Tagi: