AmRest Holdings SE ogłosiło, że wstępne wyniki sprzedaży Grupy AmRest wyniosły w czwartym kwartale 2015 roku 918 mln złotych, co stanowiło 14,8% wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. W tym samym okresie sprzedaż Grupy zarządzająca markami takimi jak KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks wzrosła w walutach lokalnych o 16,1%.
Sprzedaż wygenerowana na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej wyniosła w czwartym kwartale 2015 roku 558,3 mln złotych, co stanowi wzrost o 18,6% w porównaniu do czwartego kwartału 2014 roku. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 17,8%.
Przychody dywizji rosyjskiej wyniosły 101,1 mln zł i były o 2% niższe w porównaniu do czwartego kwartału 2014 roku. W walucie lokalnej sprzedaż tej dywizji wzrosła o 19,1%.
Sprzedaż na rynku hiszpańskim w czwartym kwartale 2015 roku wyniosła 197,4 mln złotych i była o 16,1% wyższa, niż przed rokiem. W walucie lokalnej odnotowano 14,8% wzrost.
Przychody dywizji Nowe Rynki wyniosły w czwartym kwartale 2015 roku 61,2 milionów złotych i były o 10% wyższe w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego (0,4% wzrost w walutach lokalnych).
Tagi: