Zapowiada się intensywny miesiąc pełen inauguracji, poszerzenia oferty, a także wielu promocji. Gemini Park Bielsko Biała szykuje kilka niespodzianek dla klientów jeszcze przed końcem 2016 roku. Nowe marki i zmiany w wyglądzie sklepów to kolejny z etapów zmian, które odpowiadają na rosnące zaangażowanie i oczekiwania klientów centrum handlowego.
Już od 7 grudnia centrum zaprasza do salonu Play, który przeszedł modernizację i sporą zmianę estetyczną. Nowe otoczenie i design jest odpowiedzią na rosnącą popularność sieci oraz wzmocnieniem zaangażowania w Centrum Handlowym Gemini Park Bielsko Biała. Salon w nowej – atrakcyjnej odsłonie znaleźć można w dotychczasowej lokalizacji, na parterze w alejce przy hipermarkecie bi1.
Już 9 grudnia, na odwiedzających centrum handlowe, czeka kolejna niespodzianka. Na poziomie +1 działalność zainauguruje nowy sklep – KIK. Najnowsze modowe trendy dla całej rodziny w bardzo przystępnych cenach, a także akcesoria, tekstylia i artykuły gospodarstwa domowego wzmocnią ofertę Centrum Handlowego, szczególnie w segmencie odzieżowym.
Natomiast tuż przed świętami, 15 grudnia, w prezencie gwiazdkowym, otworzony zostanie sklep Komfort. Jest to jedyny salon tej marki w Bielsku-Białej. Sieć jest liderem w zakresie podłóg i pokryć podłogowych. Na parterze Gemini Park zebrano starannie dobraną ofertę dywanów, wykładzin dywanowych i elastycznych, paneli, podłóg drewnianych, a także akcesoriów i materiałów dekoracyjnych. Zapraszamy także po efektowne dywany naturalne inspirowane najmodniejszymi w tym roku motywami. Sklep posiada również bogatą ofertę podłóg drewnianych wielu producentów, a także paneli w pełnej gamie wzorów.
Powiększenie oferty o sklep Komfort to odpowiedź i wyjście na przeciw oczekiwaniom klientów. Będzie to nowoczesny i inspirujący punkt na mapie Gemini, który oprócz wyjątkowych produktów, zaoferuje bardzo szeroką strefę promocyjną, w której każdy może odnaleźć dla siebie coś odpowiedniego w wyjątkowo atrakcyjnej cenie.
Gemini Park kończy intensywny 2016 rok mocnym impulsem i wzmocnieniem oferty zakupowej. Trwająca komercjalizacja, zmiany w ofercie oraz ugruntowana pozycja na handlowej mapie miasta, pozwala na elastyczne podejście do oczekiwań klientów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i przywiązują dużą wagę zarówno do jakości świadczonych usług, jak i do kompleksowości oferty.