Fullah Sugah, grecka marka odzieżowa, w której sklepach każda kobieta ceniąca unikatowy design, wysoką jakość, a także przystępne ceny towarów może znaleźć coś dla siebie, otworzyła swój salon w niedzielę, 21 grudnia w centrum handlowym Europa Centralna w Gliwicach.
Fullah Sugah to nowa marka na polskim rynku, jednak jej historia sięga roku 1936, kiedy to założyciele otworzyli w samym sercu mitycznych Aten sklepik z jedwabnymi apaszkami. Pomimo upływu lat, firma została przy swoich korzeniach – szyku, elegancji i dbałości o najwyższą jakość. Asortyment Fullah Sugah znacznie się wzbogacił. W salonach marki można znaleźć szeroką gamę dodatków oraz buty, które stanowią bazę oferty uzupełnioną przez kolekcje odzieży. A wszystko to w bardzo przystępnych cenach. Z okazji otwarcia jednego ze swoich pierwszych sklepów w Polsce, Fullah Sugah przygotowało bardzo atrakcyjne promocje cenowe i rabaty.
-
Fullah Sugah to marka skierowana dla kobiet od 15 do 50 lat. Oferta skierowana jest więc i do córki i do matki - do kobiet, które chcą nadążać za trendami w modzie, zwracają uwagę na jakość oraz cenę. Kolekcje zakładają produkty młodzieżowe, casualowe oraz klasykę. Klientki znajdą coś dla siebie zarówno do szkoły, pracy, jak i na specjalne okazje – mówi Kazimierz Rzepecki, franczyzobiorca marki.
Marka bardzo szybko zyskuje lojalność klientów dzięki różnorodności i jakości swoich produktów. Fullah Sugah podbija serca kobiet także w Bułgarii, Rumunii, Rosji oraz na Węgrzech i Słowacji. Salon w Europie Centralnej w Gliwicach to jedno z pierwszych miejsc w których Fullah Sugah rozpoczyna swoją modową przygodę w Polsce. Sklep zajmuje powierzchnię ponad 380 m kw. w części galeryjnej centrum.
–
Marka Fullah Sugah idealnie uzupełnia ofertę modową naszego centrum – mówi Dorota Beltani, Leasing & Asset Manager w EC Property Management, spółce zarządzającej C.H. Europa Centralna. –
Jest to kolejna firma, która wchodząc na rynek polski zdecydowała się na otwarcie swojego lokalu właśnie w Europie Centralnej. Udowadnia to, że jesteśmy wiodącym centrum handlowym w regionie, któremu ufają zarówno znane sieci modowe, jak np. H&M, Cubus, Lindex, Bershka, Solar, Monnari, Promod czy marki zaczynające rozbudowę swoich sieci w Polsce, jak np. By o la la…!
Tagi: