W wybranych galeriach handlowych zostaną umieszczone stoiska, na których klienci będą mogli bezpłatnie zbadać swój wzrok przy użyciu specjalistycznego sprzętu – autorefraktometru. Badania przeprowadzą profesjonalni optometryści oraz młodzi lekarze okuliści rekrutowani przez GOH. Klienci będą również kierowani na pełne badanie do gabinetów okulistycznych znajdujących się w Salonach.
Celem działań jest tworzenie trwałych relacji z klientem i budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez edukowanie na temat konieczności regularnego badania wzroku i sprawdzania korekcji w użytkowanych okularach. Jak pokazują badania co piąta osoba w Polsce ma niewykrytą wadę wzroku, a tylko co druga decyduje się na dopasowanie okularów do aktualnego stanu wzroku.
Akcji wizerunkowej towarzyszy specjalna promocja, umożliwiająca klientom zakup okularów na próbę i zwrócenie ich w ciągu 30 dni.
Agencja jest również odpowiedzialna za kreację i produkcję stoisk oraz materiałów POS, w których dodatkowo wykorzystano interaktywny motyw złudzeń optycznych.
Zobacz salony Vision Express w centrach handlowych
Tagi: