Po miesiącu od debiutu Forever21 w naszym kraju, reakcje na pojawienie się pierwszego sklepu tej kultowej amerykańskiej marki są niezwykle entuzjastyczne.
Salon Forever 21 o powierzchni ponad 1000 m kw. działa w Manufakturze od połowy września. Szybko okazało się, że polski debiut amerykańskiej marki był bardzo wyczekiwany. W dniu otwarcia, z samego rana przed wejściem do sklepu ustawiła się kolejka kilkuset osób. Wstęgę przecinała aktorka Julka Wróblewska. Od samego początku sklep w Manufakturze cieszy się niesłabnącą popularnością.
Mimo, że marka do niedawna nie była dostępna w Polsce, jest bardzo rozpoznawalna wśród młodych ludzi. Już na etapie urządzania salonu, mieliśmy mnóstwo zapytań, głównie przez media społecznościowe, dotyczących daty otwarcia. Bardzo cieszymy się, że marka uwielbiana przez młodych ludzi na całym świecie, zdecydowała się na debiut w Polsce właśnie u nas, w Manufakturze
przyznaje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relations Manager Manufaktury.
Nasz flagowy salon w Manufakturze spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem. Praktycznie od razu został on zauważony przez gości centrum, którzy – jak klienci na całym świecie – docenili, że Forever 21 łączy światowe trendy mody z przystępnymi cenami. Jesteśmy przekonani, że goście Manufaktury będą kontynuować swoją przygodę z naszą marką
komentuje Alexandros Doukas, CEO Teren Management Europe, który wprowadza amerykańskiego giganta na europejski rynek.
Założona w 1984 r. w Los Angeles, marka Forever 21 to jedna z największych amerykańskich sieci sprzedaży detalicznej wyspecjalizowana w tzw. fast fashion, oferująca najnowsze trendy z wybiegów dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku. Poprzez ciekawe wnętrza salonów i systematyczne dostawy nowych kolekcji, marka inspiruje do poszukiwania własnego stylu z wykorzystaniem światowych trendów dostępnych w przystępnej cenie.