Gino Rossi S.A. w grudniu 2015 roku zanotowało 4% wzrost przychodów w stosunku do analogicznego czasu roku poprzedniego, osiągając przychody na poziomie 25,9 mln zł. Skonsolidowane przychody w okresie grudzień-styczeń ubiegłego roku wyniosły 260,1 mln zł i były o 7% wyższe od dochodów uzyskanych w 2014 roku, które wynosiły 243,6 mln zł.
Segment sprzedaży detalicznej odnotował w grudniu spadek przychodu na poziomie 1%, wynosząc 10,9 mln zł. Natomiast w okresie grudzień - styczeń 2015 roku spółka zanotowała wzrost wartości przychodów ze sprzedaży wynoszący 3%, dając wynik w wysokości 119,9mln zł. Przychody marki Simple ze sprzedaży do salonów franczyzowych oraz działalności prowadzonej w sklepach własnych wynosiły w grudniu 11,3 mln zł i kształtowały się na tym samym poziomie rok wcześniej.
W czwartym kwartale 2015 roku marża Gino Rossi ze sprzedaży detaliczej i hurtowej, wynosiła 47,8%. Tymczasem u Simple kształtowała się na poziomie 60,8%, nie uzględniając przychodów ze sprzedaży materiałów poddostawcom po minimalnej marży.
Tagi: