Grupa Gino Rossi zanotowała w lutym 2014 roku sprzedaż w wysokości 17,5 mln zł, w tym sprzedaż spółki Gino Rossi wyniosła 12 mln zł, a sprzedaż spółki Simple, realizowana wyłącznie w salonach własnych i do salonów franczyzowych, wyniosła 5,5 mln zł.
-
Początek roku jest bardzo dobry pod względem sprzedaży oraz uzyskiwanych marż. Sprzedaż detaliczna w salonach Gino Rossi wzrosła w lutym o 54% w porównaniu do lutego 2013 roku. W styczniu natomiast zanotowaliśmy 27% wzrost sprzedaży w ujęciu rok do roku. Sprzedaż w salonach marki Simple w lutym była na porównywalnym poziomie do tego samego okresu roku ubiegłego, ale przy wyższej marży - mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA.
Narastająco w okresie styczeń-luty 2014 sprzedaż Grupy Gino Rossi wyniosła 35 mln zł i była o 11% wyższa rok do roku. Sprzedaż spółki Gino Rossi w tym okresie wyniosła 23,6 mln zł /+23% r-d-r/, a sprzedaż spółki Simple 11,4 mln zł /-7% r-d-r/.
Tagi: