Zarząd Gino Rossi S.A. poinformował o przychodach podmiotów wchodzących w skład grupy kapitałowej za luty 2016 roku. Marka Simple w lutym bieżącego roku wypracowała zysk ze sprzedaży w wysokości 6,4 mln zł, natomiast w analogicznym czasie 2015 roku przychód ten kształtował się na poziomie 6,1 mln zł, co daje wzrost rok do roku w wysokości 4,6%. Gino Rossi w lutym osiągnęła przychód wynoszący 12,2 mln zł, co stanowiło wzrost o 0,08% rok do roku, w porównaniu do poprzedniego roku, gdzie wartości sprzedaży kształtowała się na poziomie 12,1 mln zł.
Zsumowane przychody ze sprzedaży obu podmiotów grupy kapitałowej Gino Rossi S.A. za okres styczeń - luty 2016 roku wyniosły 38,9 mln zł, w porównaniu do tego samego okresu roku poprzedniego, gdzie przychód ten wyniósł 38,4%, co stanowiło wzrost rok do roku o 1,4%.
Marża Gino Rossi w lutym 2016 roku, w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym wynosiła 44,4% i wzrosła o 4,2 p.p. w stosunku do analogicznego czasu roku poprzedniego. Natomiast marża w sklepach stacjonarnych oraz internetowym Simple wyniosła 57,2%, co oznaczało wzrost w porównaniu z rokiem 2015 o 2,3 p.p.
Simple Creative Products to marka luksusowej odzieży damskiej, oparta na bezpretensjonalnej prostocie, wyrafinowanym, eleganckim i kreatywnym wzornictwie. Sieć sprzedaży Grupy Gino Rossi liczy obecnie ponad 150 salonów firmowych znajdujących się zarówno w kraju, jak i za granicą.
Tagi: