Zarząd Gino Rossi S.A. poinformował o przychodach podmiotów wchodzących w skład grupy kapitałowej za marzec 2016 roku. Zsumowane przychody ze sprzedaży obu podmiotów grupy kapitałowej Gino
Rossi S.A. za okres styczeń - marzec 2016 roku wyniosły 60.2 mln zł, w
porównaniu do tego samego okresu roku poprzedniego, gdzie przychód ten
wyniósł 61.6 mln, co stanowiło spadek rok do roku o 2,4%.
Marka Simple w marcu bieżącego roku wypracowała zysk ze sprzedaży w
wysokości 8,2 mln zł, natomiast w analogicznym czasie 2015 roku przychód
ten kształtował się na poziomie 9.5 mln zł, co daje spadek rok do roku w
wysokości 13,8%. Gino Rossi w marcu osiągnęła przychód wynoszący 13,1
mln zł, co stanowiło wzrost o 7,2% rok do roku, w porównaniu do
poprzedniego roku, gdzie wartości sprzedaży kształtowała się na poziomie
14,1 mln zł.
Marża Gino Rossi w marcu 2016 roku, w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym wynosiła 51,2% i wzrosła o 3.9 p.p. w stosunku do analogicznego czasu roku poprzedniego. Natomiast marża w sklepach stacjonarnych oraz internetowym Simple wyniosła 62,1%, co oznaczało wzrost w porównaniu z rokiem 2015 o 2,8 p.p.
Simple Creative Products to marka luksusowej odzieży damskiej, oparta na bezpretensjonalnej prostocie, wyrafinowanym, eleganckim i kreatywnym wzornictwie. Sieć sprzedaży Grupy Gino Rossi liczy obecnie ponad 150 salonów firmowych znajdujących się zarówno w kraju, jak i za granicą.
Tagi: