W 2015 roku Gino Rossi planuje dalszy dynamiczny rozwój sieci salonów otwierając kolejne punkty w Polsce i za granicą. Pod koniec 2014 roku spółka otworzyła 2 czeskie salony firmowe w centrach handlowych Flora i Nowy Smichov. Następne 3 praskie sklepy m.in. w Chodovie i Palladium zaplanowane są na ten rok. Poza rynkiem czeskim Gino Rossi planuje otwierać kolejne punkty sprzedaży na Słowacji i w krajach Pribałtyki.
Planując rozwój za granicą, spółka nie wstrzymuje inwestycji w sieć salonów polskich. W bieżącym roku chce otworzyć i wyremontować 14 sklepów w m.in. w takich centrach handlowych jak Elbląg Ogrody, 3 Stawy Katowice, czy galeria przy ulicy Pawiej w Krakowie. Ambicją marki jest stworzenie ekskluzywnego konceptu salonów Gino Rossi, zachęcającego do zakupów jakością i komfortem szerokie spektrum klientów, a jednocześnie podkreślającego wartość i charakter kolekcji. Sklep charakteryzuję współczesny design a jego aranżacja wspiera zachowania konsumenckie oraz skupia uwagę na poszczególnych produktach i kategoriach.
Sieć salonów Gino Rossi liczy obecnie 64 salony krajowe i 32 salony zagraniczne. Marka jest obecna na 11 rynkach i od 2 lat prowadzi sprzedaż online.
Tagi: