Grupa Gino Rossi, firma zarządzająca portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek Gino Rossi oraz Simple Creative Products, prognozuje wypracowanie w 2015 roku 290 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży oraz wzrost skonsolidowanego zysku EBITDA do 27 mln zł. W porównaniu do prognozowanych wyników finansowych na 2014 rok, przychody ze sprzedaży w tym roku mają wzrosnąć o ok. 13%. Z kolei dynamika wzrostu zysku EBITDA wyniesie 29% rok do roku.
-
Założenia przyjęte do prognozy są oparte na naszym przekonaniu o wzroście skali działalności Grupy Gino Rossi w 2015 roku, która będzie między innymi realizowana w oparciu o rozwój sieci sprzedaży. Planujemy otwarcia nowych sklepów oraz zwiększenie powierzchni dotychczasowych salonów, aby w optymalny sposób eksponować kolekcje obuwia Gino Rossi i odzieży Simple CP. Planujemy w tym roku wzrost detalicznej sieci sprzedaży do 97 sklepów Gino Rossi w Polsce i za granicą oraz do 62 salonów sprzedaży Simple w Polsce - mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi S.A.
-
Oczekujemy, że w 2015 roku Grupa Gino Rossi będzie w pełni mogła wykorzystać swój potencjał, ponieważ prawie zakończyliśmy restrukturyzację, którą dotyczyła wszystkich ważnych aspektów działalności Grupy: projektowania, produkcji i zarządzania kolekcją oraz zagadnień operacyjnych, logistycznych i finansowych. Dlatego w założeniach do prognozy na ten rok, planujemy dalszy wzrost sprzedaży obuwia Gino Rossi o 14%, a odzieży Simple CP o 11% w porównaniu do roku ubiegłego. Dodatkowo liczymy, że w realizacji naszych prognoz będą pomagać nastroje wśród konsumentów oraz dalsza poprawa otoczenia makroekonomicznego w 2015 roku – dodaje Tomasz Malicki.
Tagi: