Do grona najemców łódzkiej Manufaktury dołączyła marka Giacomo Conti, poszerzając w ten sposób ofertę eleganckiej odzieży męskiej. Salon o powierzchni 132,52 m kw. mieści się na piętrze galerii handlowej w pobliżu innych marek mody męskiej.
Jest podzielony na dwie strefy: business i casual. W pierwszej można wybrać eleganckie garnitury, a drugiej – wysokiej jakości koszule, swetry, a także skórzane akcesoria oraz buty. Na uwagę zasługuje również rozbudowana przestrzeń wokół przymierzalni. Oprócz tradycyjnych boksów za kotarami, są tu również fotele ze stolikiem kawowym dla osób towarzyszących panom w zakupach. Salon w Manufakturze jest pierwszym sklepem Giacomo Conti w Łodzi.
Strategia ekspansji Giacomo Conti zakłada wybieranie prestiżowych lokalizacji, które pasują do budowanego przez nas wizerunku. Manufaktura to obiekt z ogromnym potencjałem, była więc naturalnym wyborem
tłumaczy Katarzyna Ratajczyk z działu marketingu marki.
Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Manager Manufaktury dodaje:
Cieszymy się, że oferta mody męskiej w Manufakturze poszerzyła się. Coraz więcej panów poświęca dużo uwagi wyglądowi i poszukuje wysokiej jakości odzieży, zarówno biznesowej, jak i codziennej. Krajowi producenci są bardzo dobrze oceniani przez naszych klientów, o czym świadczy obecność czołowych, polskich firm mody męskiej w naszym portfolio.
Giacomo Conti to dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa dla mężczyzn, która powstała w 2006 roku. Punktem wyjścia są dwie tradycje: z jednej strony polskie krawiectwo, z drugiej - włoska lekkość designu. Giacomo Conti może pochwalić się już kilkudziesięcioma punktami sprzedaży stacjonarnej w Polsce oraz sklepami online. Do końca roku marka planuje uruchomić jeszcze 3 salony firmowe.