Grupa GH PL Plus powołana początkowo w celu stworzenia ekonomicznej marki Lubię, poszerza zakres wzajemnej współpracy udziałowców należących do grupy: Bać-Pol, Piotr i Paweł, Topaz i POLOmarket.
Celem pogłębionej współpracy ma być nie tylko wytworzenie podmiotu generującego określone obroty, ale również umocnienie grupy, która w sposób sprawny i zorganizowany będzie dynamicznie podejmować decyzje zakupowe.
-
Planujemy osiągnąć obroty w wysokości 10 mld złotych - jest to realny pułap, który pozwoli nam jeszcze sprawniej konkurować z zachodnimi podmiotami obecnymi na rodzimym rynku – mówi Waldemar Mirocha, prezes Grupy Handlowej PL Plus.
Grupa operuje ekonomiczną marką Lubię, której aktualna liczba 135 indeksów docelowo zwiększy się do 150 indeksów. GH PL Plus jednak nie zamierza na tym poprzestać i już planuje realizację kolejnych wspólnych projektów.
-
Chcemy udowodnić, że silna grupa opierająca się w całości na polskim kapitale jest zdolna do uzyskania efektu skali, który umożliwi współpracę nie tylko z polskimi, ale i z europejskimi producentami, zwłaszcza, że planujemy wprowadzenie marki premium, w której znajdą się produkty świeże i ekologiczne – dodaje Waldemar Mirocha.
Poza pracą nad nową marką premium GH PL Plus wdraża inne projekty usprawniające działalność grupy, m.in. negocjowanie wspólnych zakupów u producentów czy optymalizacja struktur logistycznych przy wykorzystaniu magazynów czy hurtowni, jakimi dysponują udziałowcy grupy.
Tagi: