Geox, włoska marka obuwia oraz odzieży, posiadająca aktualnie 12 sklepów w Polsce, planuje kolejne otwarcia na polskim rynku w 2015 r. Strategia rozwoju firmy przewiduje lokalizacje wyłącznie w centrach i galeriach handlowych.
Jak poinformował Łukasz Kuźniar, przedstawiciel marki Geox w Polsce, w planach jest uruchomienie w tym roku 4 salonów. Szczegóły dotyczące miejsc oraz dat otwarcia nie są w tej chwili znane, jednak wiadomo, że pierwszy z nowych punktów sprzedaży pojawi się na mapie Polski prawdopodobnie w maju.
Aktualnie sieć salonów Geox na polskim rynku liczy 12 placówek, z czego 8 to punkty własne, a 4 franczyzowe. W ofercie marki Geox znajduje się obuwie oraz odzież klasyczna i casual dla mężczyzn, kobiet oraz dzieci. Specjalizacją firmy jest zastosowanie systemu oddychającej podeszwy z dziurkami, wykonanej z gumy i kauczuka oraz specjalnej membranie przepuszczającą parę wodą z obuwia, lecz nie wpuszczającej wilgoci do środka obuwia. Połączenie technologii z eleganckim i modnym wyglądem obuwia sprawia, że firma Geox wyróżnia się spośród innych tego typu marek. Podobny system zastosowany został w kurtkach Geox, w których pod podszewką wszyte zostały specjalne kanaliki, przez które wilgoć i ciepło wydostają się wprost przez specjalną wkładkę wentylacyjną na ramionach.
Tagi: