Gemini Park Tarnów - udany koniec roku 2011

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-01-17 | 16:59
Ostatni kwartał minionego roku był bardzo udany dla najemców Gemini Park Tarnów, centrum należącego do Gemini Holdings. Obiekt zakończył IV kwartał 2011 roku z blisko 15-procentowym wzrostem frekwencji oraz ponad 30-procentowym wzrostem obrotów, w porównaniu do tego samego okresu w 2010 roku.
- W czwartym kwartale 2011 roku obroty najemców Gemini Park Tarnów wzrosły o ponad 30 procent - mówi Krzysztof Brączek, Zastępca Dyrektora Centrum z firmy Zarządzającej GREM- Także blisko 15-procentowy wzrost odwiedzalności obiektu, odnotowany w ostatnim kwartale minionego roku, wypada korzystnie na tle krajowego Indeksu FootFall Polska, który wskazał spadek frekwencji w centrach handlowych o 0,4 procent rok do roku. Pozytywny trend w centrum zauważają najemcy. - W 2011 roku systematycznie wzrastała odwiedzalność salonu Triumph w Gemini Park Tarnów, a wraz z nią obroty sklepu. Wzrost footfallu to niewątpliwie pochodna aktywności promocyjnej Centrum, ale także naszej troski o profesjonalną obsługę klienta – mówi Katarzyna Kudła - kierownik salonu Triumph w Gemini Park Tarnów.
- Z dwóch salonów Sferis, jakie mamy obecnie w Tarnowie, najbardziej zadowolony jestem ze sklepu zlokalizowanego w Gemini Park. Większy potencjał centrum i popularność obiektu w regionie sprawia, że klienci najchętniej odwiedzają nasz sklep w Gemini Park – mówi Paweł Wabno kierownik tarnowskich salonów Sferis.
Dobre wyniki Gemini Park Tarnów stały się najlepszą rekomendacją dla marek poszukujących nowych lokalizacji. Do grona najemców centrum w ubiegłym roku dołączyło kilkunastu nowych partnerów - międzynarodowe sieci (Mango, Oodji) oraz wiele ogólnopolskich i lokalnych firm (Ecco, Levi’s, Mohito, Reporter, Diverse, Grycan), tym samym poziom wynajęcia centrum osiągnął ponad 95-procent. - Na temat ostatnich wolnych lokali prowadzimy zaawansowane negocjacje - mówi Ewa Ściubidło, Associate Director z BOIG Property Consulting, firmy komercjalizującej obiekt. - Zauważyliśmy także, że do rozmów chętnie wracają najemcy, którzy nie zdecydowali się na podpisanie umowy przed otwarciem centrum. To nas cieszy, gdyż świadczy o tym, iż najemcy doceniają potencjał obiektu. Gemini Park Tarnówze swoją najszerszą w regionie ofertą modową podczas 1,5 rocznej obecności na rynku wyrosło na zdecydowanego lidera regionalnego handlu.
- Bardzo mnie cieszy, że Fotojoker znajduje się właśnie w Gemini Park. Przenieśliśmy się tutaj z innej lokalizacji w Tarnowie i nasze obroty znacznie wzrosły. Obecnie proponujemy klientom ciekawe promocje i liczymy na dobre wyniki finansowe w najbliższym czasie – mówi Barbara Siedlik, kierownik sklepu Fotojoker.
- Jestem usatysfakcjonowana z wyników sprzedaży, jakie osiągnęliśmy w ostatnim kwartale w Gemini. Restauracja ma dobrą lokalizację, dzięki czemu przychodzi do nas duża liczba Klientów.Liczę na to, że w najbliższym kwartale wyniki będą tak dobre, jak do tej pory - mówi Sabina Malik, Manager restauracji KFC.
Nowi najemcy decydując się na otwarcie swojego sklepu w Gemini Park Tarnów zwracają uwagę na lokalizację obiektu i właściwy dobór marek, a także zauważają, iż dobre wyniki i spójna strategia zarządzania wpływają pozytywnie na działalność handlową Centrum.
Zadowolona z wyników sprzedażowych ostatniego kwartału jest Joanna Dziaduła, zastępca kierownika sklepu 50 Style: - Ostatni kwartał roku uznajemy za udany. To na pewno ma związek z dużą popularnością Gemini Park Tarnów w regionie, a także z jego bardzo dobrą lokalizacją. Zróżnicowany tenant-mix sprawia, że klienci chętnie przychodzą tu na zakupy. Warto też wspomnieć o dobrze prowadzonym marketingu, ciekawych eventach, które sprawiają, że w Gemini Park nigdy nie jest nudno.
 
Dobre wyniki sprzedaży zanotowały także salony odzieżowe Levi’s oraz C&A: - Sklep w Gemini Park jest pierwszym i jedynym sklepem C&A w Tarnowie. Nasze dane wykazują, że osiąga on dobre wyniki i realizuje założenia sprzedażowe – mówi Agnieszka Majewska, Kierownik sklepu C&A. - Lokal ma potencjał, by wkrótce stać się jednym z naszych najlepszych salonów w regionie.
- Jestem bardzo zadowolona z obrotów w ostatnim okresie w naszym salonie, zauważam wyraźną tendencję wzrostową. Takie wyniki to efekt dobrego zarządzania centrum, właściwej działalności marketingowej oraz świetnej lokalizacji Gemini Park. Obiekt jest postrzegany przez mieszkańców jako centrum handlowe z najszerszą ofertą modową w regionie i taki wizerunek ma bezpośredni wpływ na obroty - mówi Teresa Strychała właścicielka sklepu Levi’s i Mustang.
- Gemini Park Tarnów to młode centrum – istnieje na rynku od 1,5 roku. Tym bardziej cieszy fakt, że po tak krótkim czasie dla mieszkańców regionu nasz obiekt stał się centrum handlowym pierwszego wyboru. Ubiegły rok poświęciliśmy na dokończenie komercjalizacji oraz wzbogacenie propozycji handlowej centrum nowymi, prestiżowymi markami. To, iż wiele międzynarodowych marek sieciowych (Mango, C&A, Oodji) decyduje się umieścić swój pierwszy i jedyny sklep w Tarnowie właśnie w Gemini Park jest dla nas potwierdzeniem atrakcyjności centrum. Bardzo ważnym sygnałem dla nas jako zarządcy jest także fakt, że najemcy posiadający już lokale w naszym centrum decydują się na otwarcie kolejnych. Tak jak to miało miejsce np. w przypadku grupy LPP - powiedział Krzysztof Brączek, Zastępca Dyrektora Centrum z firmy GREM.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Gemini Park Tarnów
Zobacz sklepy w Gemini Park Tarnów
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-12-16 do 2011-12-18

Zobacz także

Gemini Park Tarnów - udany koniec roku 2011

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.