Gatta swoją najnowszą sesję wizerunkową na wiosnę i lato 2014 zrealizowała w gorącym Los Angeles. Autorem zdjęć jest młody fotograf – Sebastian Cviq, który na swoim koncie ma współpracę z polskimi i zagranicznymi markami oraz tytułami prasowymi. Słoneczne LA stało się doskonałym tłem do prezentacji niezwykle kobiecej, ale też sportowej kolekcji ubrań, rajstop i pończoch, a także strojów kąpielowych marki Gatta.
Marka Gatta od wielu sezonów proponuje swoim klientkom zarówno pełną kolekcję pończoszniczą, jak i odzieżową. Sesję wizerunkową najnowszych propozycji na wiosnę i lato 2014, przygotował polski fotograf, mieszkający na stałe w Paryżu – Sebastian Cviq. Realizował on kampanie dla znanych polskich projektantów, m.in. Evy Minge czy domu mody LaMania. Wszystkie zdjęcia nowej kolekcji Gatta zostały wykonane w słonecznym Los Angeles w lokalizacjach doskonale wpisujących się w trendy, na które marka stawia w tym sezonie. Twarzą kampanii została Zuzanna Buchwald (Mango Models).
-
Po sesjach w Grecji czy Hiszpanii, przyszła pora na gorące Los Angeles. Wybraliśmy to miejsce, ponieważ doskonale wpisuje się ono w klimat wiosenno-letniej kolekcji Gatta: jest modnie, kobieco, ale niezobowiązująco i sportowo. W kampanii prezentowane są flagowe modele marki na nadchodzący sezon, zarówno ubrania, jak i dodatki, z których przede wszystkim znana jest Gatta: rajstopy, pończochy czy skarpetki – mówi Monika Kazimierczak, brand manager Gatta.
Tagi: