Galeria Wisła, zarządzana przez Cream wciąż notuje bardzo dobre wyniki. W kwietniu osiągnęła blisko 6% wzrost liczby odwiedzających oraz 10% wzrost obrotów osiąganych przez najemców, w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Tak udany początek drugiego kwartału potwierdza silną pozycję Galerii Wisła w regionie płockim.
-
W ostatnim czasie ofertę Galerii Wisła wzbogacili nowi najemcy. Do grona najemców dołączyły salony: W.Kruk, Jankes, Kangur i Eurofirany, które zajęły łącznie powierzchnię prawie 700 m kw. Dwie spośród tych marek nie były do tej pory dostępne w Płocku. - informuje Grzegorz Mroczek, vice president Cream.
Sukces galerii to również częste i różnorodne akcje marketingowe, cieszące się dużą popularnością wśród mieszkańców Płocka i regionu. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy odbyły się m.in.: Targi Zdrowia i Urody, spotkanie z Red Lipstick Monster – popularną youtuberką, Festiwal Zieleni, akcja charytatywna „Razem dla Mai”, Jarmarki Produktów Regionalnych, konkurs pro-sprzedażowy, w którym do wygrania było ponad 1000 nagród, czy edukacyjno-artystyczny projekt „Zabawy z historią” współorganizowany z Urzędem Miasta Płocka.
Tagi: