Galeria Twierdza to 31,5 tys. mkw. powierzchni całkowitej z 850 miejscami parkingowymi.
Najemcami
Galerii Twierdza będą m.in. Media Markt, Intermarche, H&M,C&A,
Marks&Spencer, Reserved, House, Cropptown, New Yorker, Smyk,
Peacocks, Empik, Deichmann, Orsay, Tally Weijl, CCC, Martes Sport,
Rossmann, Home&You, Douglas, Apart, Vision Express, Wójcik,
Altero, Euro Time, Gatta i Triumph, Nike, Puma, Adidas, Levis I Big
Star, Piramida, 3razynaj, Best4yuokids, Top Secret, Play, Plus,
drogeria Natura, Era, Kolporter, Time Trend, Wojas, Esotiq, kopalnia
biżuterii Diuk, Travel Time, HDS, Sport Rekord, Michael, Altero,
pralnia, Kruk, Kopernik, Gatta, Pawo, Miss Trendy, lodziarnia Biała
Róża, 5.10.15., Itaka, Orange, Mohito, Divers.
W całym centrum znajdzie się docelowo prawie 80 sieciowych marek. Kolejne otwarcia latem.
Galeria
Twierdza będzie w Zamościu zdecydowanym liderem jako jedyne centrum z
tak bogatą ofertą obejmująca zarówno znane brandy odzieżowe, jak i Media
Markt oraz supermarket Intermarche. Duży parking oraz
jasny i czytelny układ sklepów zapewnią wygodne zakupy.
Architektonicznie galeria wpisuje się w dzielnicę w jakiej została
ulokowana.
Projekt nawiązuje do najlepszych tradycji modernizmu, stąd na
elewacjach oszczędnością detali i szlachetność wykończenia. Królują
stal, szkło i kamień na dużych przestrzeniach. W architekturze
zewnętrznej przeszklenia i tafle patynowanej stali są coraz większe.
Realizując wolno stojące centra handlowe, inwestorzy decydują się
najczęściej na obiekty jednopoziomowe – wynika to przede wszystkim z
preferencji najemców, którzy wolą mieć sklepy na parterze.
Dzięki powstającej Galerii Twierdza w Zamościu przybędzie 800 nowych miejsc pracy.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: