Galeria Słoneczna podsumowuje rok 2011

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-02-01 | 10:00
Indeks odwiedzalności centrów handlowych w Polsce odnotował spadek. Galeria Słoneczna należy do grupy wyjątków. Jak poinformowała portal Galeriehandlowe.pl Małgorzata Kobziakowska, Associate w Dziale Powierzchni Handlowych w firmie Colliers International, odpowiedzialna za komercjalizację Galerii Słonecznej, wbrew ogólnej tendencji jej odwiedzalność wzrasta z miesiąca na miesiąc.
- Od otwarcia - 6 kwietnia 2011 do grudnia 2011 - Galerię Słoneczną odwiedziło blisko 5,5 mln klientów. To więcej niż oczekiwaliśmy - mówi Paulina Dudzik, Deputy Center Manager Galerii Słonecznej. - Odwiedzalność w tym okresie nie spadła poniżej 500 tys. miesięcznie. W grudniu liczba odwiedzających przekroczyła 800 tys., a wskaźniki dotyczące ilości klientów utrzymują się powyżej naszych założeń. Jesteśmy na dobrej drodze, aby w pierwszym roku funkcjonowania przyjąć 7, 2 mln gości - dodaje.
Od otwarcia centrum handlowego upłynęło prawie 10 miesięcy. W tym czasie zrealizowano wiele projektów budujących w świadomości klientów założenie strategiczne - „Galeria Słoneczna to znacznie więcej niż zwykłe centrum handlowe”.
Na Galerię Słoneczną składa się ponad 130 salonów znanych międzynarodowych i polskich marek, punkty usługowe, kawiarnie i restauracje oraz sześciosalowe Multikino. Centrum organizuje także szereg wydarzeń dla dzieci i rodzin, wystaw artystycznych oraz przysparza wiele możliwości spędzania wolnego czasu w pobliskim Aquaparku, klubie fitness, kompleksie saun oraz na terenach zielonych, gdzie znajdują się place zabaw dla dzieci, ścieżki rowerowe, otwarty amfiteatr oraz sezonowe lodowisko.
- W ubiegłym roku zorganizowaliśmy około 70 eventów, które pozwoliły przyciągać coraz więcej odwiedzających. Były to między innymi: Dzień Amerykański (70 tys. gości w ciągu jednego weekendu), Halloweenowa Noc Zakupów (w ciągu jednego dnia Galerię odwiedziło 45 tys. klientów) i Glam Jeans & Boots Fashion Show (zwiększenie liczby odwiedzających o 35%) - komentuje Paulina Dudzik. - Okazało się, że wydarzenia zapewniające naszym klientom dobrą rozrywkę, połączone z atrakcyjnymi promocjami, mają duży wpływ na liczbę odwiedzających, dlatego będziemy kontynuować tego typu działania również w tym roku. Dużą popularnością cieszyły się eventy z udziałem gwiazd i te skierowane do dzieci. Zamierzamy też realizować projekty skierowane do konkretnych grup.
W 2011 w Galerii Słonecznej powstały Świat Kobiet i Męska Strefa. Świat Kobiet to wyjątkowe miejsce dla klientek Galerii Słonecznej, w którym cyklicznie odbywają się warsztaty dotyczące mody, urody i zdrowia. Męska Strefa to miejsce stworzone z myślą o mężczyznach i dla mężczyzn - prawdziwy azyl, w którym panowie mogą odpocząć w oczekiwaniu na swoje partnerki robiące zakupy. - Na rok 2012 zaplanowaliśmy liczne wydarzenia związane z tymi obszarami. Nie zabraknie pokazów mody czy eventów z udziałem gwiazd - mówi Paulina Dudzik. - Mamy również w planie działania skierowane do zamożniejszych mieszkańców Radomia i okolic oraz promocję restauracji i kawiarni znajdujących się w Galerii poprzez Klub Rozrywki. Poprzez nasze działania chcemy systematycznie zwiększać liczbę odwiedzających. Plan na rok 2012 to 145 tys. gości tygodniowo - dodaje.
Galeria planuje również zintensyfikować działania mające na celu pozyskiwanie klientów z okolic Radomia. Do swojego docelowego obszaru „zasięgu” włączyła Puławy (ok. 50 tys. mieszkańców). - Mimo większej odległości, w ubiegłym roku odnotowaliśmy sporo odwiedzin klientów z tego miasta. Niewiele centrów handlowych w Polsce może poszczycić się dotarciem do tak szerokiego grona odbiorców. Nasz rynek docelowy to 650 tys. osób - mieszkańców Radomia (225 000) i okolic (klienci którzy nie muszą poświęcić więcej niż 45 minut, by dotrzeć do Galerii) - komentuje Deputy Center Manager Galerii Słonecznej.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Galerii Słonecznej
Zobacz sklepy w Galerii Słonecznej
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-12-31 do 2011-12-31

Zobacz także

Galeria Słoneczna podsumowuje rok 2011

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.