Rynek tkanin kształtujący światowe trendy w modzie, ekspansja polskich marek na zagraniczne rynki, odwaga w zdobywaniu zawodowego sukcesu i podróże jako sposób na życie. Każdy z bohaterów tych tematów ma w sobie pierwiastek "Global", będący hasłem przewodnim nowego numeru magazynu "Modna Sfera", wydawanego przez bielską Galerię Sfera.
Dream work
Karolina pracuje w paryskiej centrali domu mody Balenciaga, Aneta dla międzynarodowego zespołu L’Oréal nawet dwa razy w tygodniu przemierza trasę Londyn-Paryż, a Natalia rozwija skrzydła w londyńskiej siedzibie marki Marks&Spencer. Poznajcie Polaków, którzy żyją „globalnie” – odważnie i bez kompleksów sięgają po wysokie stanowiska zagranicznych koncernów i luksusowych domów mody.
No limits
Niezależność i indywidualność nie wykluczają światowej kariery. Dowodem na to są polscy artyści, których dorobek doceniła światowa branża. Sukces nie spada jak grom z jasnego nieba, ale nigdy nie jest się na przegranej pozycji - wystarczy uwierzyć i konsekwentnie realizować swój plan. Michael Hekmat (twórca marki Blessus, wygrana w międzynarodowym konkursie C&A), Piotr Pyrchała (uczestnik tegorocznej, polskiej edycji "Project Runway" w telewizji TVN) i Kasia Bobula (dokumentalistka światowych pokazów mody) przekonują, że najważniejsze to nie odpuszczać!
Backstage trendów
Tkaniny, które nagle zaczynają być modne i równie nagle przestają. Brytyjscy producenci tweedów, przeskalowane kwiaty Marinekko i afrykańskie wzory holenderskiej marki, w której jednym z projektantów jest Polak. Kto kreuje trendy w modzie - producenci tkanin czy projektanci? Na backstage′u trendów wszystko stanie się jasne.
Welcome Hollywood
Amerykański przemysł filmowy opanowali Polacy! Wystarczy wspomnieć dziewczynę Bonda – Izabellę Scorupco, Izę Miko - aktorkę i producentkę filmu "Desert Dancer" z Friedą Pinto w roli głównej czy Alicję Bachledę-Curuś, która w „Ondine” zagrała u boku Colina Farrela. Obok znanych nazwisk pojawią się również nieco już zapomniane sylwetki polskich gwiazd, które przecierały szlaki prowadzące na hollywoodzki czerwony dywan.
Sesja – Jasna Sprawa
W magazynie nie zabraknie także sesji zdjęciowych, tym razem zrealizowanych w warszawskim studio Jasna Sprawa. Współpraca z Wojtkiem Rudzkim (autor sesji z Kasią Sokołowską dla marki Apart, zdjęcia opublikowanego na okładce najnowszej książki Joanny Horodyńskiej, zdjęć do ogólnopolskich kampanii reklamowych m.in. sieci T-Mobile) zaowocowała trzema różnymi pod względem stylistycznym sesjami - "Printing&Arting" zaskakującą natłokiem kolorów, printów i wzorów, "Duety" - prezentującą klasyczne rozwiązania, stylizacje bardziej formalne oraz "Ikony", inspirowaną stylem Twiggy, Tildy Swinton, Marca Jacobsa i Jacqueline Kennedy Onassis.
O magazynie
"Modna Sfera" jest półrocznikiem wydawanym przez największą na Podbeskidziu galerię handlową - Galerię Sfera. Wartościowy content oraz eleganckie, ponad 100-stronnicowe wydanie z usztywnianą okładką i wysokiej jakości grafiką pozwala na uzyskanie wysokiego wskaźnika czytelnictwa, który zwiększają dodatkowo motywy celebryckie. Magazyn, oprócz artykułów o modzie i dizajnie, prezentuje przede wszystkim najnowsze kolekcje marek dostępnych w galerii. "Modna Sfera" dystrybuowana jest na terenie galerii oraz chętnie uczęszczanych miejscach w promieniu 50 km od Bielska-Białej (m.in. salonach SPA, hotelach, osiedlach i domkach jednorodzinnych). Zasięg magazynu zwiększa dodatkowo wydanie on-line.
Tagi: