Przedświąteczna kampania Galerii Rembielińskiej potrwa od 27 listopada
do 12 grudnia br. W tym czasie do ponad 110 000 adresów mieszkańców
prawobrzeżnej Warszawy trafi książeczka kuponowa ze specjalnymi ofertami
sklepów galerii. Kampanii towarzyszą konkursy, w których do wygrania
są bony rabatowe na zakupy.
Aktywności marketingowe obejmą działania na terenie Galerii Rembielińskiej i w jej sąsiedztwie. Klienci, którzy w okresie kampanii odwiedzą Galerię będą mogli nie tylko wygrać nagrody w postaci bonów zakupowych do realizowania w sklepach galerii ale także otrzymać karty VIP.
Do 23 listopada do ponad 110 000 gospodarstw domowych na terenie Bródna, Zacisza, Targówka, Tarchomina i części Białołęki trafi książeczka kuponowa ze specjalnymi rabatami i ofertami przygotowanymi przez sklepy galerii na okres przedświąteczny.
W trakcie dwóch weekendów atrakcji - 27-28 listopada i 11-12 grudnia - na terenie galerii działać będą place zabaw dla dzieci, kiermasze produktów regionalnych i rękodzieła artystycznego, a na warsztatach artystycznych Domu Kultury Świt będzie można własnoręcznie wykonać prezent świąteczny np. w technice decoupage. W dniu 28 listopada show kulinarny wraz z degustacją potraw świątecznych przeprowadzi Pascal Brodnicki.
Akcja wzmocniona jest kampanią outdoorową prowadzoną od 1 listopada na Bródnie i Targówku oraz działaniami z zakresu field marketingu – akcja z banerami na głównych skrzyżowaniach Bródna i dystrybucja ulotek, które poprzedzą każdy weekend atrakcji i trwać będą łącznie 2 tygodnie.
- Mamy nadzieję, że przygotowana przez nas kampania i oferta skutecznie zachęcą klientów do odwiedzenia Galerii Rembielińskiej w okresie przedświątecznym, w który wchodzimy z nowym hasłem: Dom Pełen Zakupów”, powiedziała Agnieszka Podbielska, nowa szefowa marketingu i PR w NAP Invest Group, która jest właścicielem galerii. - Prócz nowej akcji sprzedażowej i hasła odświeżyliśmy również identyfikację wizualną galerii. Lifting przeszło logo – biały piktogram używany jest na ciemnym tle z odwzorowaniem motywu kwadratu. Elementy nowej identyfikacji wizualnej już w listopadzie pojawią się również na fasadzie galerii.
Galeria Rembielińska realizuje nową kampanię sprzedażową we współpracy z agencja marketingu zintegrowanego Media Evolutions z Warszawy.
Tagi: