Galeria Rembielińska z nową przedświąteczną kampanią pro-sprzedażową

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-11-22 | 12:36
Przedświąteczna kampania Galerii Rembielińskiej potrwa od 27 listopada do 12 grudnia br. W tym czasie do ponad 110 000 adresów mieszkańców prawobrzeżnej Warszawy trafi książeczka kuponowa ze specjalnymi ofertami sklepów galerii. Kampanii towarzyszą konkursy, w których do wygrania są  bony rabatowe na zakupy. 
Aktywności marketingowe obejmą działania na terenie Galerii Rembielińskiej i w jej sąsiedztwie. Klienci, którzy w okresie kampanii odwiedzą Galerię będą mogli nie tylko wygrać nagrody w postaci bonów zakupowych do realizowania w sklepach galerii ale także otrzymać karty VIP.
Do 23 listopada do ponad 110 000 gospodarstw domowych na terenie Bródna, Zacisza, Targówka, Tarchomina i części Białołęki trafi książeczka kuponowa ze specjalnymi rabatami i ofertami przygotowanymi przez sklepy galerii na okres przedświąteczny.
W trakcie dwóch weekendów atrakcji - 27-28 listopada i 11-12 grudnia - na terenie galerii działać będą place zabaw dla dzieci, kiermasze produktów regionalnych i rękodzieła artystycznego, a na warsztatach artystycznych Domu Kultury Świt będzie można własnoręcznie wykonać prezent świąteczny np. w technice decoupage. W dniu 28 listopada show kulinarny wraz z degustacją potraw świątecznych przeprowadzi Pascal Brodnicki.
Akcja wzmocniona jest kampanią outdoorową prowadzoną od 1 listopada na Bródnie i Targówku oraz działaniami z zakresu field marketingu – akcja z banerami na głównych skrzyżowaniach Bródna i dystrybucja ulotek, które poprzedzą każdy weekend atrakcji i trwać będą łącznie 2 tygodnie.
- Mamy nadzieję, że przygotowana przez nas kampania i oferta skutecznie zachęcą klientów do odwiedzenia Galerii Rembielińskiej w okresie przedświątecznym, w który wchodzimy z nowym hasłem: Dom Pełen Zakupów”, powiedziała Agnieszka Podbielska, nowa szefowa marketingu i PR w NAP Invest Group, która jest właścicielem galerii. - Prócz nowej akcji sprzedażowej i hasła odświeżyliśmy również  identyfikację wizualną galerii. Lifting przeszło logo – biały piktogram używany jest na ciemnym tle z odwzorowaniem motywu kwadratu. Elementy nowej identyfikacji wizualnej już w listopadzie pojawią się również na fasadzie galerii.
Galeria Rembielińska realizuje nową kampanię sprzedażową we współpracy z agencja marketingu zintegrowanego Media Evolutions z Warszawy.
 
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2010-10-30 do 2010-10-31

Zobacz także

Galeria Rembielińska z nową przedświąteczną kampanią pro-sprzedażową

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.