Galeria Północna, jeden z najbardziej wyczekiwanych obiektów handlowych stolicy, w rekordowym tempie rozbudowuje portfolio najemców. Niespełna rok przed otwarciem obiekt został skomercjalizowany już w blisko 70 proc. powierzchni.
Inwestor – Grupa GTC – w drugim kwartele tego roku podpisał aż 30 umów z renomowanymi markami modowymi, sportowymi czy usługowymi na łączną powierzchnię 5500 mkw. Do grona najemców dołączyły m.in.: Pandora, Aldo, Wittchen, 4F, Dunkin’ Donuts oraz centrum medyczne Enelmed. Nowe centrum, z niedostępną do tej pory w tej części miasta ofertą handlową, rozrywkową i usługową, stawia sobie za cel bycie katalizatorem rozwoju całej dzielnicy.
10 minut do świata mody i rozrywki
W galerii, której otwarcie planowane jest w II kwartale 2017 r., skomercjalizowało już 45,4 z 64 tys. m kw. powierzchni. Blisko 750 tys. osób mieszkających w zasięgu nowego obiektu zyska dostęp do produktów znanych marek, po które do tej pory nierzadko musiały udawać się na drugą stronę Wisły. Inwestor szacuje, że blisko 80 proc. z nich będzie mogło dotrzeć do centrum autem w niespełna 10 minut.
Galeria będzie też miała swoje wyróżniki. Jest wśród nich koncept modowy Forever 21 – piąty pod względem wielkości dystrybutor odzieży w USA – który podpisał umowę najmu w GP jako pierwszą w Polsce. Na wschodnim brzegu Wisły nie zabraknie marek luksusowych, jak iSpot, Red Rubin, W. Kruk, Wittchen, Vistula czy Pandora.
Według Doroty Pomacho-Pątkiewicz, Managing Director EE Pandora, decyzję o otwarciu salonu na Białołęce przypieczętował fakt powstania na tym obszarze centrum handlowego na najwyższym poziomie, z wszechstronną ofertą i pomysłem na wartość dodaną dla lokalnej społeczności. – Nasze salony otwieramy w starannie wyselekcjonowanych lokalizacjach. Od dawna zastanawialiśmy się nad rozwinięciem sieci w prawobrzeżnej Warszawie, ale czekaliśmy na miejsce, które w pełni wykorzysta siłę marki. Powstanie galerii handlowej w tej części miasta jest biznesowo uzasadnione i na pewno ucieszy mieszkańców Białołęki, którzy do tej pory musieli dojeżdżać do innych dzielnic – komentuje Dorota Pomacho-Pątkiewicz.
Białołęka nie śpi.
Na handlowej mapie miasta Białołęka przez wiele lat traktowana była jako tzw. dzielnica sypialniana. Atrakcyjne ceny mieszkań, ukończenie Mostu Marii Skłodowskiej-Curie czy bogata oferta szkół i przedszkoli przyciągają tutaj coraz większe rzesze nowych mieszkańców. A ich wymagania wobec infrastruktury handlowo-rozrywkowej rosną.
– Struktura społeczna tej najszybciej rozwijającej się pod względem budownictwa mieszkaniowego dzielnicy Warszawy szybko się zmienia. Jest tu coraz więcej ludzi młodych, rodzin z dziećmi, osób, które chciałyby mieć taki sam dostęp do oferty handlowej jak np. mieszkańcy Mokotowa czy Wilanowa. Nowe centrum z bogatą i niedostępną tu wcześniej ofertą zaspokoi ich oczekiwania i pozwoli zaoszczędzić czas, jaki musieliby poświęcić na przejazd w celu zrobienia zakupów – podsumowuje Jacek Wachowicz, dyrektor ds. sprzedaży i najmu w GTC.
Celem inwestora centrum jest stworzenie dla mieszkańców Białołęki miejsca, w którym aktywnie spędzą czas. Klienci galerii będą mogli skorzystać nie tylko z oferty handlowej, ale także szeroko rozumianej oferty usługowej i rozrywkowej. Mieszkańcy Tarchomina zyskają m.in. pierwsze w okolicy kino – Cinema City. Będą mogli również wybrać się do jednego z wielu punktów gastronomicznych – Salad Story, KFC, Burger King, Subway, Olimp, Sevi Kebab, Grycan czy Dunkin’ Donuts. Nie zapomniano też o najmłodszych mieszkańcach dzielnicy. Do ich dyspozycji będzie centrum zabaw czy popularny Smyk. Zielony dach Galerii Północnej będzie z kolei miejscem aktywnego wypoczynku, wpisującego się w rekreacyjny charakter okolicy. Powstanie centrum wzmocni również ofertę opieki medycznej w dzielnicy. Nowoczesne centrum Enelmed bedzię alternatywą dla zatłoczonych dziś przychodni, których liczba nie zaspokaja rosnącego zapotrzebowania w zakresie ochrony zdrowia.