Powstająca na warszawskiej Białołęce Galeria Północna jest już w 60% skomercjalizowana . Do grona najemców dołączyły kolejne marki: adidas i Reebok. Salon z ofertą sportową, który będzie prowadzony przez partnera handlowego Kaja Sport, zajmie powierzchnię 420 m kw.
Adidas, lider rynku odzieży i obuwia sportowego, od 10 lat połączony z firmą Reebok, oferuje produkty sportowe dla wszystkich, którzy czynnie uprawiają sport i cenią sobie wysoką jakość produktów. W szerokiej ofercie salonu znajdą się zarówno produkty dla dzieci i dorosłych, jak i produkty do amatorskiego i profesjonalnego uprawiania różnych dyscyplin sportowych jak np. fitness czy crossfit.
- Priorytetem naszych działań jest nieustanny rozwój produktów, gdzie główny nacisk kładziemy na innowacyjność i jakość. Jesteśmy przekonani, że oferowane przez nas profesjonalne produkty sportowe w połączeniu z fachową obsługą spełnią wymagania przyszłych klientów Galerii Północnej – komentuje Natalia Walczak-Szalek, franchise manager w adidas Poland.
Oferta Galerii Północnej jest stale rozwijana o kolejne znane i cenione marki. Przyszli klienci tego nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego będą mogli skorzystać z oferty m.in. takich brandów jak: Empik, Smyk, H&M, Grupa LPP (właściciel takich marek jak Reserved czy Cropp), Wólczanka, Vistula i W. Kruk, CCC, Martes Sport, Forever 21, hipermarket Carrefour czy sieć kinowa Cinema City.
- Zgodnie ze strategią komercjalizacji Galerii Północnej, zapewniamy jej przyszłym klientom szeroką gamę produktów i usług przy jednoczesnym zachowaniu unikalność naszej oferty handlowej. Cieszymy się, że rozpoczynamy współpracę z kolejnymi cenionymi markami. Duobrand firm adidas i Reebok, doskonale wpisuje się w naszą strategię i pozwoli nam na dalsze wzmocnienie naszej oferty sportowej – zaznacza Szymon Mińczuk, retail leasing director w GTC.
Komercjalizacja Galerii Północnej idzie w parze z budową, którą rozpoczęto w lipcu ubiegłego roku. Wykonane już zostały: strop na poziomie zero, izolacje ścian zewnętrznych oraz 80% żelbetowej konstrukcji podziemnej. Obecnie trwają prace nad budową konstrukcji nadziemnej i montażem instalacji sanitarnych.
Projekt Galerii Północnej, przygotowany przez APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada aktywne wykorzystanie dachu, który będzie zagospodarowany zielonymi alejkami spacerowymi, ogrodem i placem zabaw. Unikalny projekt centrum handlowego połączonego z półotwartą przestrzenią rekreacyjną oraz zróżnicowana oferta przyciągną nie tylko mieszkańców Białołęki, ale również klientów z innych dzielnic Warszawy i jej okolic. Otwarcie Galerii Północnej nastąpi w pierwszej połowie 2017 roku. Za jej komercjalizację odpowiadają firmy Cushman & Wakefield i JLL, za działania marketingowo-reklamowe agencja Communication Unlimited.