Według badań GFK Polonia i JLL, Galeria Północna jest najbardziej wyczekiwanym obiektem handlowym w stolicy. W jej zasięgu mieszka ponad 750 tysięcy osób – dzięki zróżnicowanej ofercie centrum przyciągnie nie tylko mieszkańców Białołęki, ale również klientów z innych dzielnic Warszawy. Galeria Północna będzie sercem dzielnicy, połączy charakter lifestylowy z funkcjami rozrywkowo-rekreacyjnymi, swoją ofertę kierując przede wszystkim do rodziców i ich dzieci. To właśnie na ich potrzeby odpowie tenant mix Galerii Północnej. Otwarcie obiektu planowane jest na II Q 2017 roku.
- Wiemy, że klienci mają coraz mniej czasu i chcemy, aby wszystkie bieżące sprawy mogli załatwić w jednym miejscu. Mówimy tu m.in. o relaksie, towarzyskim spotkaniu w kawiarni, posiłku z rodziną, skorzystaniu z usług bawialni dla dzieci, banku czy pralni. W galerii będzie m.in. klinika medyczna, duży plac zabaw dla dzieci i klub fitness. Mieszkańcy chcą mieć wpływ na powstające centrum. Dlatego już teraz, wspólnie pracujemy nad udogodnieniami, które uczynią galerię bardziej przyjazną klientom. Przykładowo, już wkrótce będzie można skorzystać z punktów serwisowych dla rowerów na ulicy Światowida. Jest to dla nas niezwykle istotne, zdobyliśmy bowiem sympatię mieszkańców prowadząc z nimi otwarty dialog w mediach społecznościowych, uważnie przysłuchując się ich opiniom i sugestiom. Zarówno mieszkańcy, jak i władze Białołęki wspierają i wyjątkowo pozytywnie reagują na budowę galerii. Poznaliśmy ich potrzeby, wiemy w jakich sklepach robią zakupy, jakie marki są dla nich atrakcyjne. Gdy pozyskaliśmy jedną z najbardziej znanych amerykańskich marek - Forever21, spotkaliśmy się z ich strony z ogromnym uznaniem. Z Białołęką i jej mieszkańcami jesteśmy w stałym kontakcie, są naszymi fanami i z pewnością po otwarciu będą naszymi lojalnymi klientami - podsumowuje Jacek Wachowicz, szef działu inwestycji w GTC.
Galeria Północna może cieszyć się statusem najnowocześniejszego centrum handlowego w Warszawie. Tworzona zgodnie z ideą zrównoważonego budownictwa, wyróżni się wysoką efektywnością energetyczną, oszczędnością wody i unikalną aurą, która przyciąga klientów i sprzyja dobremu samopoczuciu pracowników. Potwierdzi to certyfikat LEED na poziomie Gold. Galeria zaoferuje ponad 64 tys. m kw. powierzchni handlowej i 2300 miejsc parkingowych.
Cały czas postępuje budowa i komercjalizacja. Wśród 64 już podpisanych najemców obecne są znane marki takie jak: Empik, Smyk, H&M, Wólczanka, Vistula, W.Kruk, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Mohito, CCC, Martes Sport, Forever 21, hipermarket Carrefour czy Cinema City.