Na klientów Galerii Ostrovia oczekuje jedyny w mieście hipermarket spożywczy – Tesco Extra oraz market typu „Dom i Ogród” sieci OBI. Ponadto w obiekcie znajduje się 100 sklepów, w tym m.in. H&M, C&A, New Yorker, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House), Cubus, Empik, Smyk, Media Expert, Deichmann, Takko, Rossmann, CCC, Pepco, Martes Sport, Exi Sport, Carry, Camaieu, Orsay, Douglas, Top Secret&Friends, Apart, Yes, Vision Express, Levis, Lee Wrangler, Triumph, Bijou Brigitte. Oferta gastronomiczna składa się z kawiarni Cafe Club, lodziarni Grycan, oraz 8 punktów restauracyjnych - w tym między innymi Italian Pizza, 3xNaj oraz jedynym w regionie lokalem KFC.
Obiekt położony jest obok drogi krajowej nr 25 i obwodnicy Ostrowa Wielkopolskiego dla drogi ekspresowej S11. Lokalizacja Ostrovii – przy głównym węźle nowej obwodnicy Ostrowa umożliwia dogodny dojazd do galerii nie tylko mieszkańcom Ostrowa i Kalisza, ale również wielu okolicznych mniejszych miast. Na zmotoryzowanych klientów Ostrovii czeka aż 1.700 miejsc parkingowych. Obszar bezpośredniego oddziaływania inwestycji obejmuje ponad 350 tys. osób. Do tej pory dla tych klientów najbliższe nowoczesne obiekty handlowe znajdowały się w Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi czyli w odległości ponad 100 km.
Inwestorem Galerii Ostrovia jest firma West Investment z grupy Saller. Generalnym wykonawcą firma Budrem a projektantem Pentagram. Obiekt jest skomercjalizowany w ponad 97%. Wynajęte są wszystkie lokale większych najemców. Finalizowane są negocjacje dotyczące kilku ostatnich mniejszych lokali. Mallson Polska odpowiada za koncepcję komercyjną obiektu i prowadzi nadzór inwestorski nad komercjalizacją prowadzoną przez firmę Cushman&Wakefield.
Tagi: