Operator spożywczy i jeden z największych detalistów na świecie - Carrefour Polska - wynajął 2200 m kw. powierzchni handlowej w Galerii Olimp w Lublinie.
W procesie najmu firmę Transhurt, właściciela centrum, reprezentowała międzynarodowa firma doradcza Colliers International.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarkety, supermarkety, sklepy osiedlowe i specjalistyczne oraz sklep internetowy. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 m kw. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. W Galerii Olimp sieć zajmie powierzchnię 2200 m kw. i zaoferuje klientom supermarket zrealizowany w najnowocześniejszym koncepcie. Sklep będzie się wyróżniać designerskim wystrojem wnętrza i nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie zarówno oferty handlowej, jak i marketingu czy digitalizacji.
Supermarket Carrefour w Galerii Olimp będzie w Lublinie trzecim sklepem w tym formacie. Zależało nam na znalezieniu dobrej lokalizacji w galerii handlowej, która cieszy się ugruntowaną pozycją i zaufaniem klientów. Wierzymy, że wybrany przez nas obiekt spełni nasze kryteria i pozwoli nam zwiększyć nasz udział w lokalnym rynku
– mówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.
– Dołączenie Carrefour do grona najemców Galerii Olimp to kolejny etap rozwoju oferty centrum — mówi Tomasz Dębiec, dyrektor Galerii Olimp. – Działamy na rynku od 2000 roku i przez ten czas zbudowaliśmy mocną pozycję na bardzo konkurencyjnym rynku lubelskim. Znamy oczekiwania i preferencje naszych klientów, ceniących jakość oferty, szerokość asortymentu, w tym kategorii selektywnych, dlatego jesteśmy pewni, że oferta supermarketu Carrefour idealnie odpowie na to zapotrzebowanie i przyczyni się do umocnienia pozycji Galerii Olimp.
– Roszady zachodzące w ofercie Galerii Olimp są odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów oraz zmiany otoczenia konkurencyjnego w Lublinie. Obecnie trwa tu także rewitalizacja najstarszej części obiektu, gdzie na połowie powierzchni otwarto już klub fitness Get Gym, który zajął 1700 m kw., sklep KIK, Drogerię Natura oraz jedyny w rejonie klub wspinaczki Sky Park na powierzchni 1100 m kw. – komentuje Marta Machus-Burek, dyrektor Działu Powierzchni Handlowych Colliers International.
Do grona najemców galerii dołączyły w ostatnim czasie marki, takie jak: Unisono, Yes, Komfort, Verona, Masha Clothes, apteka Dr Zdrowie, zaś w najbliższym czasie otworzą się salony Vistuli i Wólczanki, sklep Venezia, jak również kolejna, większa drogeria Rossmann.