Galeria Malta – pierwsze polskie centrum handlowe z własnym profilem na LinkedIn

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-06-20 | 12:04
Poznańska Galeria Malta jest pierwszym centrum handlowym w Polsce, które utworzyło swój własny, aktywny profil firmowy na LinkedIn – międzynarodowym serwisie społecznościowym specjalizującym się w kontaktach zawodowo-biznesowych. To już czwarte konto social mediowe Galerii Malta po Facebooku, Instagramie i Snapchacie.
Choć cele, które ma realizować, są te same – wzbudzenie zainteresowania i nawiązanie kontaktu – budowany przekaz jest ściśle dostosowany do potrzeb specjalistów w branży centrów handlowych.
Polskie centra handlowe są od lat obecne na LinkedIn, niemniej jednak informacje na ich temat jak dotąd były generowane przez firmy deweloperskie, inwestorskie i zarządcze odpowiedzialne za dany projekt lub dziennikarzy związanych z branżą centrów handlowych. Profil firmowy Galerii Malta jest pierwszym aktywnie prowadzonym kontem polskiego centrum handlowego w tym popularnym serwisie społecznościowym, zorientowanym na sprawy biznesowe. Poznańska Galeria po raz kolejny jest prekursorem nowych projektów
w obszarze social mediów.
- Ponad 78 000 fanów na Facebooku i obecność naszego fan page’a w pierwszej dziesiątce wszystkich galerii handlowych w Polsce, aktywna obecność na Instagramie i jeden z pierwszych profili wśród polskich galerii handlowych na Snapchacie. Możemy ze spokojem powiedzieć, że Galeria Malta jest ekspertem w dziedzinie mediów społecznościowych – mówi Monika Krzywicka, marketing manager Galerii Malta. – Profil na LinkedIn stawia jednak przed nami nowe wyzwania, ponieważ jego celem jest wzmacnianie relacji w środowisku specjalistów znających branżę centrów handlowych od podszewki. A zatem generowane komunikaty muszą być dostosowane do ich potrzeb – dodaje Krzywicka.
Profil Galerii Malta na LinkedIn budowany jest w oparciu o informacje zaczerpnięte z życia galerii, ale mające potencjał biznesowy. Tzw. update’y publikowane na profilu dotyczą przede wszystkim nietypowych rozwiązań marketingowych, potencjału leasingowego i podpisanych umów, osiąganych przez centrum efektów i zmian w zakresie asset managementu. Sieć kontaktów tworzona jest stopniowo, bazując na poleceniach wśród followersów. Dzięki LinkedIn Galeria Malta staje się niezależnym podmiotem biznesowym, budującym swój wizerunek atrakcyjnego miejsca na prowadzenie biznesu, odpowiedzialnego pracodawcy i obiektu zaangażowanego społecznie.
- Coraz większa liczba polskich firm sięga po LinkedIn do komunikacji ze swoimi krajowymi oraz zagranicznymi odbiorcami – mówi Łukasz Trzaska (LinkedIn Campaign Strategist), przedstawiciel wyłącznego partnera serwisu w Polsce, domu sprzedaży BAN. – Odbiorcy LinkedIn chętnie sięgają po treści, które są dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań – to najczęściej materiały edukacyjne o charakterze biznesowym, w odróżnieniu od lekkich, rozrywkowych treści serwowanych w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy Instagram. To doskonałe miejsce do angażowania wpływowych osób, które mogą przyczynić się do rozwoju biznesu.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-08-03 do 2016-08-16

Galeria Malta – pierwsze polskie centrum handlowe z własnym profilem na LinkedIn

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.