W lutym br. poznańska galeria handlowa Malta odnotowała blisko 7-procentowy wzrost sprzedaży w zestawieniu z adekwatnym miesiącem 2015 roku i 11-procentowy, jeśli porównać wyniki sprzed dwóch lat. To efekt trafnie dobranych działań marketingowych i coraz bogatszej oferty – podkreśla dyrekcja galerii.
Systematyczny, ogólny wzrost sprzedaży i aż 24-procentowy przyrost w segmencie biżuterii – to nowe dane opisujące poznańską Galerię Malta. Dobra passa galerii trwa od ubiegłego roku, który został zamknięty rekordowymi obrotami i wynikami odwiedzalności.
-
Luty to dla nas zawsze bardzo intensywny miesiąc. Na Walentynki przygotowujemy specjalne rabaty i konkursy, które bez wątpienia przyciągają klientów. Samo święto zapewne również przyczyniło się do sukcesu sektora biżuteryjnego, lecz nie bez znaczenia jest tu fakt, że nasza oferta sklepów jubilerskich jest po prostu niezwykle bogata – w asortymencie 13 najemców tworzących ten segment każdy Klient znajdzie coś dla siebie – mówi dyrektor Galerii Malta z ramienia firmy Neinver, Tomasz Wojsz. -
Niezależnie od powodów kolejny wzrost jest dla nas powodem do radości, ponieważ oznacza, że Galeria Malta jeszcze bardziej zyskuje na popularności i nie oddaje palmy pierwszeństwa w kategorii najbardziej lubianego centrum handlowego poznaniaków – dodaje Wojsz.
Na ubiegłoroczny rekord Galerii Malta, który jak pokazują lutowe wyniki, w tym roku może zostać pobity, składały się takie elementy konsekwentnie realizowanej strategii, jak wciąż poszerzana oferta marek premium, nowe pozycjonowanie centrum i unikalna platforma komunikacji z Klientami. Galeria Malta jest prekursorem nowatorskich rozwiązań marketingowych wyróżniających się niepowtarzalną kreacją i inspirującymi hasłami. Trudno jest także wskazać drugie centrum handlowe w Polsce, które byłoby równie aktywne w mediach społecznościowych i potrafiło z sukcesem z nich korzystać. Facebook, Pinterest, Instagram a ostatnio nawet Snapchat – na tych portalach można znaleźć profile Galerii Malta, wszystkie tętniące treścią i zdjęciami.
Tagi: