Galeria Malta niezmiennie na plusie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-03-23 | 17:02
W lutym br. poznańska galeria handlowa Malta odnotowała blisko 7-procentowy wzrost sprzedaży w zestawieniu z adekwatnym miesiącem 2015 roku i 11-procentowy, jeśli porównać wyniki sprzed dwóch lat. To efekt trafnie dobranych działań marketingowych i coraz bogatszej oferty – podkreśla dyrekcja galerii.
Systematyczny, ogólny wzrost sprzedaży i aż 24-procentowy przyrost w segmencie biżuterii – to nowe dane opisujące poznańską Galerię Malta. Dobra passa galerii trwa od ubiegłego roku, który został zamknięty rekordowymi obrotami i wynikami odwiedzalności.
- Luty to dla nas zawsze bardzo intensywny miesiąc. Na Walentynki przygotowujemy specjalne rabaty i konkursy, które bez wątpienia przyciągają klientów. Samo święto zapewne również przyczyniło się do sukcesu sektora biżuteryjnego, lecz nie bez znaczenia jest tu fakt, że nasza oferta sklepów jubilerskich jest po prostu niezwykle bogata – w asortymencie 13 najemców tworzących ten segment każdy Klient znajdzie coś dla siebie – mówi dyrektor Galerii Malta z ramienia firmy Neinver, Tomasz Wojsz. - Niezależnie od powodów kolejny wzrost jest dla nas powodem do radości, ponieważ oznacza, że Galeria Malta jeszcze bardziej zyskuje na popularności i nie oddaje palmy pierwszeństwa w kategorii najbardziej lubianego centrum handlowego poznaniaków – dodaje Wojsz.  
Na ubiegłoroczny rekord Galerii Malta, który jak pokazują lutowe wyniki, w tym roku może zostać pobity, składały się takie elementy konsekwentnie realizowanej strategii, jak wciąż poszerzana oferta marek premium, nowe pozycjonowanie centrum i unikalna platforma komunikacji z Klientami. Galeria Malta jest prekursorem nowatorskich rozwiązań marketingowych wyróżniających się niepowtarzalną kreacją i inspirującymi hasłami. Trudno jest także wskazać drugie centrum handlowe w Polsce, które byłoby równie aktywne w mediach społecznościowych i potrafiło z sukcesem z nich korzystać. Facebook, Pinterest, Instagram a ostatnio nawet Snapchat – na tych portalach można znaleźć profile Galerii Malta, wszystkie tętniące treścią i zdjęciami.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-05-28 do 2016-05-28

Galeria Malta niezmiennie na plusie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.